chaos_elf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har kjøpt meg data.(bygg selv) men da jeg skulle installere windows og velge partisjoner, hadde jeg bare 130Gb og velge i mellom. harddiskens størrels er på 200Gb. Har lest litt rundt og funnet ut at det kan være windows som ikke støtter større disk, så jeg prøvde å installere SP1 men hjalp ikke. hva må jeg gjøre for få få de manglene 70 Gb? Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kansje denne stickyen kan hjelpe deg.. link Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Har lest igjennom den men skjønte ikke alt. men trur ikke den kan det for den viser ikke harddisk kapasitet i Kib eller at det er 48 bits adressing. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Fins det no andre løsninger? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har du laget ny partisjon etter at du installerte SP1? Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 har ikke installert sp1.... kan ikke gjøre det heler. er det dumt Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Alt står i stickien. Hvis du fortsatt har problemer, svar i stickien. Jeg vil anbefale at du legger inn SP1, men du trenger ikke SP1 for å få disken din opp og gå. Se 'kort versjon' under punkt 1 og klikk på linken. Så starter du på nytt og følger punkt 2 eller 3 (start/kjør/diskmgmt.msc). Lenke til kommentar
romskip Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du MÅ ha SP1 for å få støtte for disker over 130GB. Hadde samme problemet selv en gang. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Trådstarter: Les sticky, og ta eventuelle spørsmål etter den er gjennomlest. Kutt også ut bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg