fudun Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei, er det noen som vet om en god (helst gratis) applikasjon for litt kraftig search & replace i flere filer? Den må gjerne bruke regexp... Skulle ønske jeg satt med linux når jeg skulle drive med det her, men sånn er det altså ikke. en viktig funksjon som kreves, er behandling av tall som tall, altså mulighet til å addere etc. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vilma Registry Explorer kan brukes til å søke i registret ihvertfall... er veldig kjekt program. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tja, det er ikke så viktig hva det støtter av registersyntaks. Jeg skal bruke det for å endre verdien på atributter i xml dokumenter. EDIT: Nei, regexp (Regular Expressions) har ingenting med windowsregisteret å gjøre - regner med at det var derfor jeg fikk det svaret. Endret 7. desember 2004 av fudun Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Textpad kanskje? Vet ikke om det er kraftig nok for deg, men du kan jobbe mot flere filer og den har søk/erstatt-funksjonalitet med regulære uttrykk. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 som sagt, det jeg trenger er å kunne jobbe med tall i regulære uttrykk, det gikk ikke i Dreamweaver MX ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå