hifiman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei alle sammen! Jeg har en pc som er kobla til internett via bredbånds ruter , så tenkte jeg at skulle sette opp en ftp, men kun dem som er logga på rutern får tilgang til den ingen andre.. det står "07.12.2004 16:08:39 - FTP Server On-line : IP(s) 192.168.1.2, on port 21" Jeg vil at det skal internett ip`en ikke den lokal ip`en Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmmm, det er vel ikke en vanlig ip det der som du skriver. Men uansett, prøv og bytt port til feks 1337 . Eller så kan du sjekke IPn din ----> HER <---- Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 http://www.g6ftpserver.com/forum/ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg vil at det skal internett ip`en ikke den lokal ip`en Det er bare rutern din som i utgangspunktet har internett-ip'en. Du må forwarde porter fra rutern til maskinen som er server. Port 21 er standard til FTP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå