tørrfisk Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Tror nok uten tvil at P650 er det beste kortet til foto/2D grafikk sett i forhold til prisen. Er nok ikke aktuelt å prøve å spille Doom3 på det, men til litt mindre krevende(Gamlere) spill så funker det greit. Og skulle du bli bitt av flerskjermsbasillen så kan du bygge det ut til Tripleview Men det har jo bare dvi utganger da, ( vil ikke bruke adapter) Flerskjermsbasillen kommer jeg nok til å holde meg unna på ubestemt tid, har ikke behov (eller råd ) til den. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva med dette?? :http://www.mamoz.no/produkt/G55%2BMDHA32DB..._G550_32MB.html Er mye bedre fargegjengivelse på P650. G550 er vel bare en litt "oppjazza" G450. P650, P750 og Parhelia har blant annet GigaColor. P650 er vel en 4-5 ganger rasker enn G550 i 3D. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Men det har jo bare dvi utganger da, ( vil ikke bruke adapter) Flerskjermsbasillen kommer jeg nok til å holde meg unna på ubestemt tid, har ikke behov (eller råd ) til den. Er det noen grunn til at du ikke vil bruke adapter?(Er vel mer snakk om bare en overgang) Det følger med overganger til vanlig VGA skjerm. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Men det har jo bare dvi utganger da, ( vil ikke bruke adapter) Flerskjermsbasillen kommer jeg nok til å holde meg unna på ubestemt tid, har ikke behov (eller råd ) til den. Er det noen grunn til at du ikke vil bruke adapter?(Er vel mer snakk om bare en overgang) Det følger med overganger til vanlig VGA skjerm. Jeg har vel traumer , kommer nok over det. Takk for all hjelpen folkens, så da blir det vel P650. Men, er uten skjerm da Så viss noen orker å hjelpe meg med å finne en, så les denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=340540&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå