Darth Kjell Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! Mötley Crüe, verdens beste band, skal spille i Spektrum 10. juni! Jeg hadde egentlig ikke ventet at det skulle bli noe ny turne, Vince Neil har jo tross alt fått merke alle de årene med sex, drugs & rock'n roll. Link til turne-oppsettet. Gleder meg! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det kunne faktisk vært knall gøy å fått med seg. De har sinnsykt mange gode sanger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det er egentlig "utrolig" at vince neil er med i det hele tatt...Han og de andre ville ikke ta i hverandre med en 10 meter lang stokk for 10 år siden. Da var det gjensidig hat. Men så "plutselig" er de på verdensturne..jeg lukter penger Sex Pistols hadde hvertfall baller til å innrømme at de gjorde de kun for pengenes skyld. Men for all del, fett å se gamle låter som Dr Feelgood og Looks that Kill live igjen sikkert. Hvis gubben synger like bra som før da. Endret 7. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jaja. Her har noen innsett at de sitter på en pengemaskin, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Konserten var jo helt konge! Spilte ALLE klassikerne! Og Nikki Sixx var like kul som alltid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ja, la oss gjenåpne en 9 måneder gammel tråd med et helt unødvendig innlegg, dere Lurer på om jeg finner en tråd fra 11.september 2001 å gjenåpne jeg.. Endret 7. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå