Gå til innhold

Sony Hodetelefonkabel - kutte den ned...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen problem det.Kutt av det du ikke trenger.Avisoler ledningene og lodd dem sammen.Så bruker du litt sort teip for å isolere ledningene med og for å forhindre at + og - ikke kommer mot hverandre.Et bedre alternativ enn teip er krympestrømpe.Så bruk helst det.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

ok..har sony mdr-v300 jeg og... :p

den ledningen er altfor lang ass...

men jeg har så og si ingen erfaring med lodding, og har heller ikke loddebolt.

er det noen butikker som gjør dette? iså fall hvor mye burde det ca koste??

:w00t:

Lenke til kommentar
Hvorfor kutte den? Kan du ikke bare kveile den sammen en plass? Selv har jeg festet kabelen min med strips under PC-bordet.

Er ikke så kjekt at kabelen er festet med strips til pc-bordet når jeg skal ut å trene eller på skolen :p

Men er det bare å tvinne de to ledningene sammen?? ikke verre enn det?

:)

Lenke til kommentar

Har klipt å loddet/tvinnet sammen ledninger med nesten alt jeg eier, går helt bra bare det er gjort litt skikkelig.

Når det er så lave spenninger som på et headset er det hvertfall ikke noe problem, bare sørg for at det er kontakt med de ledningene som skal sammen og at det ikke er kontakt med ledningene som ikke skal ha det.

Lenke til kommentar
Har klipt å loddet/tvinnet sammen ledninger med nesten alt jeg eier, går helt bra bare det er gjort litt skikkelig.

Når det er så lave spenninger som på et headset er det hvertfall ikke noe problem, bare sørg for at det er kontakt med de ledningene som skal sammen og at det ikke er kontakt med ledningene som ikke skal ha det.

Såklart fungerer det, men det blir jo ikke akkuratt noen kvalitetskabel..

Lenke til kommentar

Er da ingen problem med å tvinne de sammen? :hmm: Er bare å avisolere og tvinne ledningene sammen, også teipe, så lenge du ikke har tenkt å dra ledningen etter deg bortover :p

Men det er vel muligens best å avisolere, og lodde de fast helt ved hodetelefonene.. Kjenner du ikke noen som er litt datanerder o.l.? De kan dette... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...