_Issue_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 half life 2.. ingen over eller under Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det flere enn meg som føler seg provosert over Spillmagasinet på TV2? De gjøkene har jo ikke gjort noe annet enn å promotere "Halo 2".... Det meste Half-Life 2 har fått er jo en liten setning bare. Føler meg provosert av hele programmet... Grunnen til det er jo ganske klar. halo 2 kan ikke vises sammen med Half Life 2 ellers knuser hl2 halo 2 så enkelt er det, og de som er inne på at tv2 har avtale med m$ har jo helt rett. Men programet er jo sponsa av importør av Playstation 2. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Half-Life 2, ingen tvil! Lenke til kommentar
Scrubs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Half Life 2 er lett bedre. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hm, interessant spørsmål, selvfølgelig, tatt i betraktning at spillene har så og si ingenting til felles - de er førstepersons skytespill, men ut over det? Half-Life 2 (det jeg har sett så langt, omtrent fire timer) + varierte settinger og problemer + pene effekter (glass, vann, skudd) + for det meste høyoppløselige teksturer + god historiefortelling og en fabelaktig begynnelse + svært godt stemmeskuespill og god animasjon + habil fysikkmotor + noen av fiendetypene er veldig tilfredsstillende - noen av fiendene er ikke overveldende godt gjennomført - lyssettingen på teksturene ser unaturlig ut til tider - langtekkelig lasting, ofte midt under actionen - kontrollene på båten fungerer ikke optimalt Halo 2 (det jeg har sett så langt, omtrent fem timer) + ganske varierte settinger + taktisk variert (to-våpen-kombinasjoner og granater, bl.a.) + en del god musikk + fiendeintelligensen er god og uforutsigbar + helhetlig og pen grafikk + én lasting for hvert brett, ingen lasting under actionen + gode kontroller + ganske god historiefortelling - kontrollene på kjøretøyene fungerer ikke optimalt (men bedre enn båten i hl2) - synlig detalj-pop-in på teksturer - en heller uinspirerende hovedperson og jevnt over middelmådige menneskeroller - svake menneskemodeller i mellomsekvensene (overdreven bruk av bump-mapping) Så langt må jeg si at Half-Life 2 har vært spillet som har gitt meg mest behov for å spille videre, men å påstå at det er en selvfølge at Half-Life 2 er et bedre spill, opplever jeg som litt lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Half-Life 2 (det jeg har sett så langt, omtrent fire timer) Mener du at du runna HL2 på fire timer? Den ''rekorden'' jeg har set er jo litt over 3 timer, så hvis du runna det på fire kan du ikke gjort annet enn å løpe hele tiden? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er en luftpute-båt det skal ikke være enkelt å kjøre en slik.... Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 steam suger... trenger jeg si mer... haha halo 2 holder jeg min knapp på... Selv om hl2 sikkert er et bra spill så hater jeg steam mer en alt på jord... ja... Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Half-Life 2 (det jeg har sett så langt, omtrent fire timer) Mener du at du runna HL2 på fire timer? Den ''rekorden'' jeg har set er jo litt over 3 timer, så hvis du runna det på fire kan du ikke gjort annet enn å løpe hele tiden? Det står jo ingenting om at han har runna det på 4 timer. Det står at han har sett/spillt det i 4 timer. Ingen verdens ting tyder på at han har runda det. Så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 GOD AI (virkelig mangelvare på HL2): den er bedre på hl2 da. XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av) hl2 har steam og cs source + at det masse mods under utvikling. hl 2 har steam? når i historien ble steam en positiv ting. Hvis du synes det er kjipt å gjøre hva du vil med ting så gjerne det, men kan du ikke låse det inn i kjelleren din manuelt(cd inn i kjeller liksom) så alle vi andre slipper å måtte ha problemer med å bruke ting vi har kjøpt som vi vil! Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Syns faktisk at begge to ruler maks... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 steam suger... trenger jeg si mer... haha halo 2 holder jeg min knapp på... Selv om hl2 sikkert er et bra spill så hater jeg steam mer en alt på jord... ja... Hva har Steam å gjøre med hvor god HL2 er? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 steam suger... trenger jeg si mer... haha halo 2 holder jeg min knapp på... Selv om hl2 sikkert er et bra spill så hater jeg steam mer en alt på jord... ja... Hva har Steam å gjøre med hvor god HL2 er? Alt sammen ..............................."By the way i was being Sarcastic" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Har ikke hatt noen problemer med steam, kan derfor ikke joine det hylekoret som synes steam er bad.. Bortsett fra friends da, kan ikke få sagt mange nok ganger hvor bad friends er, det er frustrerende for det kunne ha vært så bra.. HL2 øverst ingen ved siden! Endret 10. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Half-Life 2 er best, trenger ikke teste halo2 en gang! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 half life 2.. ingen over eller under så alle spel er like gode/dårlege som hl2, jaja, då var denne diskusjonen over. Half-Life 2 er best, trenger ikke teste halo2 en gang! ahh, ingen ting er som eit godt argument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå