Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 HL2 uten tvil, Jeg tror spillmagasinet er gjennomsponset av Microsoft og X-box, husker Sone 2 som gikk på TV2 før, de anmeldte nesten utelukkende X-box spill, noen PS2 spill og noen få PC spill. Jeg tror TV2 har en sponsoravtale med Microsoft.. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 selvfølgelig hl2 Lenke til kommentar
Campari Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Litt dumt å ha denne tråden på Half-Life forumet da. Enda mer idiotisk er at folk nesten ikke kommer med begrunnelser... Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes egentlig denne diskusjonen bør vente til vi har fått Halo 2 på pc. Umulig å få en rettferdig sammenligning slik det er nå. De fleste som er vant til å spille fps-spill på pc en kan jo ikke fordra å spille med gamepad. Jeg gjør det ihvertfall ikke. Lett å få en dårlig oppfatning av Halo 2 når man sitter og irriterer seg over kontrollene hele tiden. Vet imidlertid at det går an å få kjøpt et adapter som gjør at man kan bruke usb tastatur og mus på Xboxen. komplett.no har det blant annet. Noen som vet om det er mulig å bruke mus og tastatur på Halo2? Uansett er det vel liten tvil om at begge spillene er blant de beste på sin platform. Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Half-Life 2 er best, uten protest! Gikk gjennom Halo 2 for 3 timer siden, aldri prøv et mer ensformig spill! Så denne seieren tok HL2 overlegent! Mr. MadCow Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det flere enn meg som føler seg provosert over Spillmagasinet på TV2? De gjøkene har jo ikke gjort noe annet enn å promotere "Halo 2".... Det meste Half-Life 2 har fått er jo en liten setning bare. Føler meg provosert av hele programmet... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er det flere enn meg som føler seg provosert over Spillmagasinet på TV2? De gjøkene har jo ikke gjort noe annet enn å promotere "Halo 2".... Det meste Half-Life 2 har fått er jo en liten setning bare. Føler meg provosert av hele programmet... Jeg også! Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er veldig enig der. Pleier å se på SpillMagasinet, men det forundrer meg at de ikke har fokusert på Half Life 2. Mange mener jo at det er årets beste spill. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) HL2 fikk en liten kommentar lørdagen etter at det hadde kommet ut. Han bergenseren kalte det verdens beste spill, uten å gi noe forklaring på hvorfor. Endret 9. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ..Men vi vet jo hvorfor! Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Halo 2 All the way =) Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men han kunne godt ha gitt en begrunnelse eller hatt en anmeldelse av spillet. Er det et spill som fortjener å bli vurdert så er det Half Life 2. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men han kunne godt ha gitt en begrunnelse eller hatt en anmeldelse av spillet. Er det et spill som fortjener å bli vurdert så er det Half Life 2. Ja! En grundig gjennomgang av spillet hadde vært på sin plass.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 HL2 uten tvil fra min side... Halo serien er så ensformig Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 HL2 bedre enn Halo 2? HAHAHHAAHHAHAHHAHAHHAHAHL2 var god grafikk og fysikk, ikke mer. Halo 2 god grafikk, grei fysikk, HYPER bra gamplay. Er så MYE flere muligheter med Halo 2. Et stort utvalg av kjøretøy, XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av), GOD AI (virkelig mangelvare på HL2) og mye mer! halo 2 har ikke grei fysikk i forhold til hl2. det er dårlig. hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk. GOD AI (virkelig mangelvare på HL2): den er bedre på hl2 da. XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av) hl2 har steam og cs source + at det masse mods under utvikling. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er veldig enig der. Pleier å se på SpillMagasinet, men det forundrer meg at de ikke har fokusert på Half Life 2. Mange mener jo at det er årets beste spill. spelet har 18 års aldersgrense, spillmagasinet er for heile familen og det går i beste sendetid. kan du tenke deg kvifor dei ikkje sender så mykje frå det. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er veldig enig der. Pleier å se på SpillMagasinet, men det forundrer meg at de ikke har fokusert på Half Life 2. Mange mener jo at det er årets beste spill. spelet har 18 års aldersgrense, spillmagasinet er for heile familen og det går i beste sendetid. kan du tenke deg kvifor dei ikkje sender så mykje frå det. De ga jo en bunnsolid anmeldelse av San Andreas da... Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nettopp! Var det jeg også så. Er 18 på GTA San Andreas også. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 HL2 bedre enn Halo 2? HAHAHHAAHHAHAHHAHAHHAHAHL2 var god grafikk og fysikk, ikke mer. Halo 2 god grafikk, grei fysikk, HYPER bra gamplay. Er så MYE flere muligheter med Halo 2. Et stort utvalg av kjøretøy, XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av), GOD AI (virkelig mangelvare på HL2) og mye mer! halo 2 har ikke grei fysikk i forhold til hl2. det er dårlig. hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk. GOD AI (virkelig mangelvare på HL2): den er bedre på hl2 da. XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av) hl2 har steam og cs source + at det masse mods under utvikling. Men for helvete da... Utsagn som: "Hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk" Blir rett og slett for dumt. Synes han Halo2 har bedre gameplay, ja så syns han det, du kan ikke komme og forlange at han skal mene noe anna... Han sa heller ikke at Halo2 har god fysikk _i forhold til_ HL2, men at Halo2 har grei fysikk, ok - jeg er uenig (legg merke til uenig) i at halo2 har flere muligheter en HL2, men å forlange at folk skal mene det samme som deg blir for dumt. Arggh! Sånt provoserer meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå