Gå til innhold

Hva er best, Halo eller Half-Life 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig denne diskusjonen bør vente til vi har fått Halo 2 på pc. Umulig å få en rettferdig sammenligning slik det er nå. De fleste som er vant til å spille fps-spill på pc en kan jo ikke fordra å spille med gamepad. Jeg gjør det ihvertfall ikke. Lett å få en dårlig oppfatning av Halo 2 når man sitter og irriterer seg over kontrollene hele tiden. Vet imidlertid at det går an å få kjøpt et adapter som gjør at man kan bruke usb tastatur og mus på Xboxen. komplett.no har det blant annet. Noen som vet om det er mulig å bruke mus og tastatur på Halo2?

Uansett er det vel liten tvil om at begge spillene er blant de beste på sin platform.

Lenke til kommentar
HL2 bedre enn Halo 2? HAHAHHAAHHAHAHHAHAHHAHA

HL2 var god grafikk og fysikk, ikke mer. Halo 2 god grafikk, grei fysikk, HYPER bra gamplay. Er så MYE flere muligheter med Halo 2. Et stort utvalg av kjøretøy, XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av), GOD AI (virkelig mangelvare på HL2) og mye mer! :D

halo 2 har ikke grei fysikk i forhold til hl2. det er dårlig.

hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk.

GOD AI (virkelig mangelvare på HL2): den er bedre på hl2 da.

XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av) hl2 har steam og cs source + at det masse mods under utvikling.

Lenke til kommentar
Er veldig enig der. Pleier å se på SpillMagasinet, men det forundrer meg at de ikke har fokusert på Half Life 2. Mange mener jo at det er årets beste spill.

spelet har 18 års aldersgrense, spillmagasinet er for heile familen og det går i beste sendetid. kan du tenke deg kvifor dei ikkje sender så mykje frå det.

Lenke til kommentar
Er veldig enig der. Pleier å se på SpillMagasinet, men det forundrer meg at de ikke har fokusert på Half Life 2. Mange mener jo at det er årets beste spill.

spelet har 18 års aldersgrense, spillmagasinet er for heile familen og det går i beste sendetid. kan du tenke deg kvifor dei ikkje sender så mykje frå det.

De ga jo en bunnsolid anmeldelse av San Andreas da...

Lenke til kommentar
HL2 bedre enn Halo 2? HAHAHHAAHHAHAHHAHAHHAHA

HL2 var god grafikk og fysikk, ikke mer. Halo 2 god grafikk, grei fysikk, HYPER bra gamplay. Er så MYE flere muligheter med Halo 2. Et stort utvalg av kjøretøy, XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av), GOD AI (virkelig mangelvare på HL2) og mye mer! :D

halo 2 har ikke grei fysikk i forhold til hl2. det er dårlig.

hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk.

GOD AI (virkelig mangelvare på HL2): den er bedre på hl2 da.

XBOX-live (noe som HL2 DM ikke kom i næheten av) hl2 har steam og cs source + at det masse mods under utvikling.

Men for helvete da...

 

Utsagn som: "Hvis du mener halo2 har bedre gameplay en hl2 så har så må du være syk" Blir rett og slett for dumt. Synes han Halo2 har bedre gameplay, ja så syns han det, du kan ikke komme og forlange at han skal mene noe anna...

 

Han sa heller ikke at Halo2 har god fysikk _i forhold til_ HL2, men at Halo2 har grei fysikk, ok - jeg er uenig (legg merke til uenig) i at halo2 har flere muligheter en HL2, men å forlange at folk skal mene det samme som deg blir for dumt.

 

Arggh! Sånt provoserer meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...