riktig Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Som sagt, last ned Journal Wiewer fra Win Update, da vil denne funksjonen bli aktivert. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det funka takk:) Men spill fungerer fortsatt ikke hva kan det bety? Hva må gjøres? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dama mi får ikkje winks eller handwriting til å funke hos seg, hun er rasende Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Winks blir ikke å finne på den endelige utgaven av Messenger 7. Jo, Winks er en del av den nye funksjonaliteten til messenger... de kutta den fra den aller første beta'en for at det var en sikkerhetsbrist... men det er nå fikset (ehemm... MS fiksa sikkerhetsbrist???)... uansett... det skal være med i den ferdige utgaven! Dama mi får ikkje winks eller handwriting til å funke hos seg, hun er rasende Vel, har du prøvd alt som er blitt foreslått her? Som f.eks. å laste ned Journal Viewer fra Winupdate? Har du virkelig lagt inn beta 7.0? kan det være at du fortsatt sitter med 6.2? Ellers har jeg ikke peil... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Winks blir ikke å finne på den endelige utgaven av Messenger 7. Jo, Winks er en del av den nye funksjonaliteten til messenger... de kutta den fra den aller første beta'en for at det var en sikkerhetsbrist... men det er nå fikset (ehemm... MS fiksa sikkerhetsbrist???)... uansett... det skal være med i den ferdige utgaven! Fint å bli oppdatert! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har lastet ned beta versjonen for en drøy måned siden. Den første uken funket den men så en dag fikk jeg en feilmelding der det sto at jeg måtte oppgradere messengeren men det var ikke muligt for jeg hadde jo den nyeste. Det som skjedde var at windows innstalerte 6,2 igjen. men men 6,2 er nå hvertfall stabilt det er ikke beta versjonen. edit: skriveleifs Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 har lastet ned beta versjonen for en drøy måned siden. Den første uken funket den men så en dag fikk jeg en feilmelding der det sto at jeg måtte oppgradere messengeren men det var ikke muligt for jeg hadde jo den nyeste. Det som skjedde var at windows innstalerte 6,2 igjen. men men 6,2 er nå hvertfall stabilt det er ikke beta versjonen. edit: skriveleifs ¨Pga den ikke ble gitt ut offentlig.. Den lakk ut.. Og folk distrubiderte(?) betaversionen rundt, uten at den var uttestet.. Dermed ble det avdekket flere sikkerhetshull.. De valgte dermed å stenge serveren sine for disse.. Og satta en nedgraderingstvang... MEN.. var jo bare å instalere enn cvr patch.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Lei for å bryta inn, men det var så lenge sida denne tråden hadde vert aktiv.. Personlig bilde i Messenger skal vel vera 96x96 pixel? Har det noko for seg å ha større personleg bilde enn dette? Elles er eg litt intressert i om nokon har fått animert avatar til å fungera. På denne sida står det: "Imponere vennene dine med en egendefinert, animert figur" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå