Belfez Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 noen av vennene mine sier de kan skrive med msn 7 beta jeg kan det ikke hos meg hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 like under knappen "send" så er det to knapper. "skriv for hånd" og "skriv inn" Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) det er ikke det på meg noen forslag? Endret 7. desember 2004 av mr_james Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 last ned msn7 betaen da.. skal være der.. har du wink opplegget ? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Får ikkje det valget her heller.. men nokon av kompisane mine får det.. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 har det wink opplegget ja Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har heller ikke "skrivforhåndknapp" Finnes det ulike versjoner av betaen tro Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Den norske beta versionen mangler noen ting/har prøvd begge Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dere har vel da den norske versjonen? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hvor skal jeg laste den ned fra da. når jeg skal laste det ned fra msn.com kommer jeg bare inn på den norsek download sida Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg kjenner flere som ikke har den handwrite funksjonen..pussig Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har norsk ver fra www.msn.no og kan sende tekst og nudge. Trodde nudge var fjernet men jeg har det Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) last ned journal viewer fra windows update. så reinstaler du msn. det funka hos meg vis det ikke funker da så vet jeg ikke Endret 7. desember 2004 av mr_james Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er ikke noe handwriter ting hos meg heller... Men jeg vet at det er en plugin for msn plus! som er at du kan tegne og skrive for hånd i msn... Men plus fungerer ikke hos meg siden jeg fikk msn 7....... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har samme problem her og, itilleg er spill utilgjengelig.. Samme problemet er det med den samme pcn i huset her. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Håndskrift er utilgjengelig om du ikkje har lagt inn Windows Messenger, evt. Windows XP, slik eg har forstått det. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er ikke noe handwriter ting hos meg heller... Men jeg vet at det er en plugin for msn plus! som er at du kan tegne og skrive for hånd i msn... Men plus fungerer ikke hos meg siden jeg fikk msn 7....... MSN Plus som fungerer med 7'ern er lagt ut for nedlastning.. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Håndskrift er utilgjengelig om du ikkje har lagt inn Windows Messenger, evt. Windows XP, slik eg har forstått det. Har ikke windows messenger inne, men det funker likevel... Tror cluet er å ha lagt inn både de kritiske og "valgfrie" oppdateringene til windows fra windows update... det har jeg og da funker handwrite funksjonen... Beta'en laster du ned fra www.msn.no for å få den norske versjonen, det er den jeg har og som sagt så funker "skriv for hånd" på den hos meg... Messenger Plus! har vært ute for beta 7.0 lenge, men det også er beta versjon da, så det er ikke alt som fungerer helt optimalt... finner den ved å gå på "news" på www.msgplus.net. Ellers synes jeg 7.0 versjonen av messenger er en hel del bedre enn 6.2... winks og nudge synes jeg er kjekt å ha for å få oppmerksomheten til han jeg prater med... Og det å slippe menylinjen i messenger vinduene gjør også at 7.0 ser veldig mye bedre ut enn eldre versjoner.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Winks blir ikke å finne på den endelige utgaven av Messenger 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå