Gå til innhold

msn 7 beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe handwriter ting hos meg heller... Men jeg vet at det er en plugin for msn plus! som er at du kan tegne og skrive for hånd i msn... :yes: Men plus fungerer ikke hos meg siden jeg fikk msn 7.......

MSN Plus som fungerer med 7'ern er lagt ut for nedlastning.. ;)

Lenke til kommentar
Håndskrift er utilgjengelig om du ikkje har lagt inn Windows Messenger, evt. Windows XP, slik eg har forstått det.

Har ikke windows messenger inne, men det funker likevel...

Tror cluet er å ha lagt inn både de kritiske og "valgfrie" oppdateringene til windows fra windows update... det har jeg og da funker handwrite funksjonen...

Beta'en laster du ned fra www.msn.no for å få den norske versjonen, det er den jeg har og som sagt så funker "skriv for hånd" på den hos meg...

Messenger Plus! har vært ute for beta 7.0 lenge, men det også er beta versjon da, så det er ikke alt som fungerer helt optimalt... finner den ved å gå på "news" på www.msgplus.net.

Ellers synes jeg 7.0 versjonen av messenger er en hel del bedre enn 6.2... winks og nudge synes jeg er kjekt å ha for å få oppmerksomheten til han jeg prater med... Og det å slippe menylinjen i messenger vinduene gjør også at 7.0 ser veldig mye bedre ut enn eldre versjoner....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...