Jimmy Pop Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvilke programmer er bra til å spille av den filen? Eller finnes det kodekser til MS Windows Mediaplayer? Lenke til kommentar
dnort Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Du må bruke QuickTime for å spille av .mov filer. Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Du kan oxo bruke PowerDVD til å spille .mov filer. Hvor du laster det ned vet jeg ikke Lenke til kommentar
dnort Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 20:53, B|Real skrev:Du kan oxo bruke PowerDVD til å spille .mov filer.Hvor du laster det ned vet jeg ikke Du kan laste det ned herfra. :wink: [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-02 20:57 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 20:57, dnort skrev:Du kan laste det ned herfra. :wink: "The PowerDVD trial version offers complete -DVD playback with the following limitations . - 30 Minutes of Video. - 5 minutes of multi-channel Audio output. Does not support DTS Audio output or TruSurround XT feature. - The trial version allows you to use PowerDVD XP 4.0 for 30 days starting from the date of installation." Lenke til kommentar
dnort Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 21:07, borre skrev:"The PowerDVD trial version offers complete -DVD playback with the following limitations .- 30 Minutes of Video.- 5 minutes of multi-channel Audio output. Does not support DTS Audio output or TruSurround XT feature.- The trial version allows you to use PowerDVD XP 4.0 for 30 days starting from the date of installation." Vel, jeg sa ikke noe om at det var full versjon jeg linket til, det ville ikke ha vært helt lovlig. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå