sTAMiNa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei. Jeg lurer på å kjøpe meg en ny ram brikke.. Har sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117212&cks=SPK Det er en pc fra Dell, med 2 256mb DDR-dimm brikker av en produsent ved navn Hynix/Hyundai Electronics (suger uansett) eller noe.. Det er hvertfall det som står på. En venn av meg sa at det er litt sjangse-spill å kjøpe en Corsair brikke når jeg har annen type fra før av. Lurer på om noen har litt peiling på dette å kan hjelpe meg litt. What to do? Ja! Jeg er newb! Edit: Cpu er en p4 3.0 ghz med 800 fsb hvis det har noe å si.. Endret 7. desember 2004 av sTAMiNa Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kjøp lik den du har, alt annet er bare dumt. Lenke til kommentar
sTAMiNa Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 mener du produsent eller type ram(ddr)... vet jeg må ha samme type.. Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tror han mente at du skulle benytte deg av samme brikke som du hat, men skal du ikke bruke den game, er det en ok brikke du lurer på. Sett at den passer Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 tror han mener samme hastighet, du har sikert pc 2700 på din dell ram...hvi ikke dårligere, så da bør du kjøpe ny ram med pc2700, med mindre du skal bytte ut hele rammen Lenke til kommentar
sTAMiNa Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Sjekket på cpu-z, og der sto det på det SPD avsnittet; max bandwidth - PC3200 (200 MHz) Så da går det greit med den Corsair brikken jeg tenkte på ? (linken i første post) Takker for svarene Endret 7. desember 2004 av sTAMiNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå