GolfBag Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jippii! årets matte 1 eksamen på NTNU var enten alt for lett eller så har jeg øvd på de riktige tingene Var redd for å stryke, men klarte nesten alt :D Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vel, fikk ikke akkurat til alt, men gikk ut med en god følelse! Deilig å være ferdig! Trodde jeg skulle stryke etter kun ha fått sovet 2,5 timer før eksamen... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Njaa.. Jeg trodde norsken var enkel. Fikk 2/1. Vurderer å be en annen lærerer om å rette den. Grunnlaget henns var like langt ute på jordet som Hobøl. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hohoho hahaha.. norsk hva er det? Glad jeg er ferdig med den dritten ja... selv om jeg fikk 5 eller 6 på de fleste stilene. Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) ... selv om jeg fikk 5 eller 6 på de fleste stilene. Slutt å brif Einstein Neida, bare tuller, bra for deg Endret 10. desember 2004 av Dafe Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er det vanskelig å komme inn på ntnu? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Kommer an på hva du søker på... realfag og humaniora er det ikke noen særlige krav på, men medisin og siv.ing. er det andre boller. Dette betyr ikke at du må ha skyhøye karakterer for å komme inn. Energi og miljø(der jeg går) hadde i år et opptakskrav på 46 poeng etter alle tilleggspoeng... og DET ER LAVT!! Du kan med andre ord ha ca. karakter 4 i snitt og likevel komme inn på en siv.ing.-utdanning. Medisin er hardt å komme inn på... og av siv.ing-studiene er ind.øk vanskeligst. Alle andre studier bør være overkommelige for de aller fleste som gidder å vurdere siv.ing. Endret 12. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Til og med jeg hadde kommet inn der da jo. Uff, matte eksamen gikk ikke så bra for meg. Leste på feil ting seff og størstedelen av eksamenen var vektet på dette.. Synes det var idiotisk å si at den beste forberedelsen var fjorårets eksamner, når denne var såpass forskjellig, men men. Er da uansett på den postitive siden av normalfordelingen. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dette betyr ikke at du må ha skyhøye karakterer for å komme inn. Energi og miljø(der jeg går) hadde i år et opptakskrav på 46 poeng etter alle tilleggspoeng... og DET ER LAVT!! Du kan med andre ord ha ca. karakter 4 i snitt og likevel komme inn på en siv.ing.-utdanning. Det står 54.8 på Samordna opptak sine nettsider, hvem har rett? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Energi og Miljø..; Primærvitnemål: 54.8 Ordinær: 47.9 Så det stemmer at du ikke trenger så mye mer enn 4 i snitt for å komme inn på Energi og Miljø. Kommer du ikke inn i primærkvoten, så blir du jo prøvd i ordinærkvoten. Selv går jeg på Kommunikasjonsteknologi. Kravene for å komme inn ser ut til å ha blitt "pyntet" på. De var en smule lavere i sommer. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er matte ? Lurte jeg også på Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Til opplysning trengte jeg 53.5 konkurransepoeng for å komme inn på Energi og Miljø for et par år siden. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg vet.. karaktersnittet har falt drastisk siden folk har forstått at det handler om Energi, Energi, Energi, Energi og bitte bitte litt miljø På samme måte er det mange som får seg en støkk når de kommer inn på produktutvikling (oooh fancy) og oppdager at det er maskin Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror 'miljø'-delen av navnet bare er det for å trekke jenter. Ikke at det er feil, det virker jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå