Gå til innhold

Shuttle SN95G5 og Club3D GeForce 6800GT Skjmkort

Anbefalte innlegg

Jeg la merke til etter en 30min litt heavy spilling i Need 4 speed undergrund 2 med høy grafikk, at tempen på skjermkortet var vanvittig høy. Målte 108c (120c står grensa på) på kortet.

Derfor lurer jeg på om vil tåler kortet dette over lengre tid? virker litt skummelt nemlig. :ermm:

Når pcen står å idler ligger skjermkortet på en 73c.

Lurer derfor om jeg burde sende dette tilbake på retur retten min, (fikk skjermkortet på fredag nemlig) og få meg et ATI x800pro kort.

takk for gode svar. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tok på den når den var rundt 80c , var rimelig hett, kunne ikke holde fingrene på den lenge :p . Har spilt NFSU2 nå i en liten stund nå, lå på 95c uten chassiet på under spillingen. :hmm:

kan legge pcen over på siden og ta frem litt sølv papir og steike egg, slik som de gjorde på amd cpu for lenge siden.. :D

Lenke til kommentar

2 av kompisene min har akurat det samme skjermkortet (kjøpt på ukes tilbud på mpx) alle de ligger på en 50-60c under spilling, nå skal jo det sies at de har chiftec kabinett, og kansje litt bedre luft flyt. men når jeg tester med og kjøre med skallet av og tempen stiger opp til en 95c. syntes det er rimeilg gale.

Vifta på de kortet må ha vært for svake syntes jeg.

nå skal de siset at jeg ikke har tatt på ribba helt der med vifta, men helt på enden der med minne, og den var skammelig varm. mye varmere en med mitt gamle 9800pro@xt og det var på en liten alu kjøler..

:no:

jaja nå e det i posten, for sent og snu nå. håper bare jeg får nytt kort før helgen... da skal jeg på LAN. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...