caztroO Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg skal ha meg en ny mp3-spiller. Valget står mellom ipod eller Creative Nomad Jukebox Zen Xtra, hvilken bør jeg ta? ingen som kan hjelpe? Endret 7. desember 2004 av caztroO Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showforum=203 Alle spørsmål om MP3-spillere skal framover plasseres i den kategorien. Endret 7. desember 2004 av razh0r Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skal ha meg en ny mp3-spiller. Valget står mellom ipod eller Creative Nomad Jukebox Zen Xtra, hvilken bør jeg ta? ingen som kan hjelpe? iPod! Har hatt den lenge! Bra lyd, vekker oppsikt og alle andre blir misunnelige! Har blitt stoppa; "Wow! dritt fett, iPod er feit ass!" Creative er bare iPod ripoff Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 iPod om du vil ha en liten mp3 spiller som går fint i lomma! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 iPod! Har hatt den lenge! Bra lyd, vekker oppsikt og alle andre blir misunnelige!Har blitt stoppa; "Wow! dritt fett, iPod er feit ass!" Creative er bare iPod ripoff Det er vel mer fjortisser som lar seg imponere av "plastic fantastic" da. Er ikke sikkert at han befinner seg i den gruppen. Creatives spillere har alt: Bedre lyd, bedre pris og bedre kapasitet. Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) iPod! Har hatt den lenge! Bra lyd, vekker oppsikt og alle andre blir misunnelige!Har blitt stoppa; "Wow! dritt fett, iPod er feit ass!" Creative er bare iPod ripoff Det er vel mer fjortisser som lar seg imponere av "plastic fantastic" da. Er ikke sikkert at han befinner seg i den gruppen. Creatives spillere har alt: Bedre lyd, bedre pris og bedre kapasitet. Nå er du langt ute på jorde. 14tissane enser ikke noen iPoder. Kjenner alt mulig av gamlinger (20år ++ ikke ta det personlig) som tigger om å få den til jul. Endret 7. desember 2004 av gtaman Lenke til kommentar
lano Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg har selv en creative og er veldig fornøyd med den da, tror ikke den er noe mye dårligere enn ipod og creative er jo en del billigere da... Lenke til kommentar
caztroO Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 takker for svar. Har kjøpt en ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå