Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

åssen funker poltiknapp


dr50big

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte liksom ikke vitsen med den posten din. Slik jeg tolket den(som sikkert også var meninga), var å rakke ned på de med moped/lett-mc som interesse.

 

Fjortiss er også en måte og oppføre seg på, ikke nødvendigvis aldersgruppen. Og 14 åringer bryr seg heller lite om mopeder, da de enda har 2 år igjen til de lovlig kan kjøre det.

Lenke til kommentar

Niks, og nei.

Det var ikke meninga å rakke ned på noen som helst. Jeg slang ut en kommentar om at det var mye mopedstoff her til å være et MC-forum. Moped er IKKE MC.

 

Så oppdaget jeg at dette forumet er både for MC og moped. (se editen min)

Allikevel er hovedvekten på innleggene i moped/lettis-kategorien. Det var bare det. Kanskje jeg heller skulle ha laget en egen tråd om dette, mulig det.

 

Og din oppfordring om å pelle meg vekk kunne jeg simpelthen ikke la være å kommentere.

 

Er forøvrig hjertens enig i at "fjortis" ikke nødvendigvis beskriver en alder. Jeg hadde en altoppslukende interesse for mopeder da JEG var fjortis, så det kunne ikke falle meg inn å rakke ned på de av dere som utgjør morgendagens MC-førere. Velkommen når tiden er inne, sier jeg bare. Jeg får heller lete andre steder etter mer MC-relaterte ting.

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Niks, og nei.

Det var ikke meninga å rakke ned på noen som helst. Jeg slang ut en kommentar om at det var mye mopedstoff her til å være et MC-forum. Moped er IKKE MC.

 

Så oppdaget jeg at dette forumet er både for MC og moped. (se editen min)

Allikevel er hovedvekten på innleggene i moped/lettis-kategorien. Det var bare det. Kanskje jeg heller skulle ha laget en egen tråd om dette, mulig det.

 

Og din oppfordring om å pelle meg vekk kunne jeg simpelthen ikke la være å kommentere.

 

Er forøvrig hjertens enig i at "fjortis" ikke nødvendigvis beskriver en alder. Jeg hadde en altoppslukende interesse for mopeder da JEG var fjortis, så det kunne ikke falle meg inn å rakke ned på de av dere som utgjør morgendagens MC-førere. Velkommen når tiden er inne, sier jeg bare. Jeg får heller lete andre steder etter mer MC-relaterte ting.

 

T'Weed

Da må jeg beklage mitt første utsagn. Var på ingen måte meningen at det skulle bli slik.

 

Men som MC-forum, er det alt for liten aktivitet på dette forumet, til at man kan forvente seg svar i løpet av dagen.

Prøv heller nmcf.net :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Beklager at jeg bumper en så gammel tråd, men ville bare informere om at jeg har fått denne turtallsperra fra C&B til å virke på en Suzuki ZR50 fra '87, men måtte kople den litt annerledes enn beskrevet i monteringsveiledningen.

Bare prøv å kople den på en av ledningene i den koplingen før CDIboksen mellom tanken og setet, og den svarte ledningen til gods/jord, om den mister turtallet helt når du skrur på bryteren (samme som å vri av tenninga), må du kople den på ledningen ved siden av.

Da skal du få en skikkelig fuskete gange, og turtallet går ikke høyere enn du har justert sperra..

Så er det bare å forsøke å skru på potmeterne til du oppnår ønsket turtall.

Lenke til kommentar

hei. får dere det ikke til å funke på mopeden, så har jeg et anna tips som jeg bruker selv på motorsykkelen min!

 

først må du forsikre deg om at den går tilstrekkelig fort for å kunne utføre dette!!

så må du ha litt gøts i magen.

 

jeg har montert en hengsel på skiltet bake, så festet jeg en wier i skiltet, som går til en hendel på styret. så er det bare å nappe i hendelen og stikke av vist du blir stoppa i kontroll :yes:

 

kanskje et dårlig tips for mopeder men shit au.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...