Åsmund Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) hei. Jeg lurer på hva hvem som har den billigste leiga av telefonlinje slik at jeg kan få internett. Kan jeg fks ha nextgentel adsl og leige tlf linje av tele2? edit: Ei søt jente som kom inn på jobben min her og lurte på det Endret 7. desember 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hei. Jeg lurer på hva hvem som har den billigste leiga av telefonlinje slik at jeg kan få internett. Må du leie den da? Hvis du har linja inn i huset så kan du vel få ADSL uten og ha et aktivt telefonabonnement på den. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja det er ikke noe problem, selv om abonnementet står hos tele2 så får du adsl fra ngt... samme som om telenor har abonnementet så kan du få av alle andre.. Det er jo uansett telenor som eier kobberparet til huset ditt Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du mener internett uten å ha telefonmabonement på linja sant? Tror tele2 tar en +40-50kr ekstra i mnd for en slik løsning. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) er det jeg mener jeg. broren min har det. bare lurte på om noen andre er billigere, og om jeg kunne ha tele2 linje og nextgentel elelr andre adsl abenoment. takk for svara edit: Må du ha telefonlinje? Endret 7. desember 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tele2/Telenor/NGT tok 70,- ekstra hvis du ikke hadde aktivt telefon abn. da jeg sjekket der i sommer. Du må selvsagt ha tlf linje inn i huset, ellers er det jo ikke mulig. Eneste uteveien da er jo bredbånd via kabel om det er mulig i det området. Catch har ingen ekstra avgift om du ikke har tlf abn. fra før. Jeg valgte da catch, siden du får fast ip etc i tillegg. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tele2/Telenor/NGT tok 70,- ekstra hvis du ikke hadde aktivt telefon abn. da jeg sjekket der i sommer. Umm.. Dette gjelder vel kun NGT Alpha tror jeg, hvor det egentlig er Telenor som leverer tjenesten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå