War Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det hadde gått litt fortere for meg om dere 2 gikk ut av siden Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva er det med køsystemet i år? mener jeg leste at vi ikke ble ekspedert før kl 07.00 imorra tidlig.. hvordan funker dette ?! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Gathering.org slapp nå følgende link: http://www.partyticket.net/tg05/checkout/ for å få tak i biletter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva er det med køsystemet i år? mener jeg leste at vi ikke ble ekspedert før kl 07.00 imorra tidlig.. hvordan funker dette ?! Du trekker bare kølapp nå og så kommer du tilbake senere for å betale... Får et tidspunkt! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ahh, så jeg må ikke sitte foran pcen til kl 07.00, eller la den stå på? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 dette tar tid. Håper jeg får billett tidsnok. Eller er det stor fare for å ikke få plass? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ahh, så jeg må ikke sitte foran pcen til kl 07.00, eller la den stå på? Nei, du kan gjøre hva du vil imellomtiden! Edit: Til Freu; jeg fikk ikke billett hverken i 2004 eller 2003! Endret 11. desember 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 System down - PartyTicket.Net Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds. However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again. The detailed system error was: '(110) Connection timed out' Dette får jeg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som vet om det er problemer med bestilling\firefox? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ahh, så jeg må ikke sitte foran pcen til kl 07.00, eller la den stå på? Håper da virkelig ikke det Men ser ut som det tar en god tid får å få satt seg i køen å Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeje... da er jeg nr 167 i køa.. dvs at jeg får biletter til TG!! konge Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 System down - PartyTicket.Net Sorry, but the system seems to be down at the moment, this is usually caused by maintainance work and usually lasts around 10-30 seconds. However if this outage lasts longer than 2 minutes then it is probably an error situation, and the site will be down for longer than that, in that case it is likely that there is an engineer working on the problem, but feel free to mail us to tell us about this or get an estimate of when the system will be available again. The detailed system error was: '(110) Connection timed out' Dette får jeg Nå har det vært TG 5 år på rad og PT har vært like ræva hvert år, kan det virkelig være så vanskelig å forberede seg på dette? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er vel sånn at man får reservert billettene i dag og så begynnner betalingen i morgen kl 7. Men man får 48 timer på å betale billettene sine på tror jeg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Systemet til PT er nok ikke så ille i år, men det er systemene dems.. Hva med å leie et lite cluster for 2 dager? Dem har jo mer enn bra nok linje, men en dual p3 er ikke bra nok.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ser ut som dette kan ta tid for å få seg billetter.. i år igjen... PTN Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) de 400 første får bestilt imorra. Er det bare å prøve om og om igjenvis man ikke får logga seg på? Edit: Fikk logga inn, skal jeg trykke på den checkout linken nå da eller? Endret 11. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 er vel bare å prøve til man hat fått billetter ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis jeg "trekker" kølapp nå, hvordan blir jeg kontaktet da? Når jeg blir kontaktet skal jeg velge plasser da? Og så betale? Og hva skjer hvis jeg ikke skal ha biletten(e), er det bare å ikke betale da? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hmm, funker dårlig med mozilla? får bare en side med en grå bakgrunn (untitled) og ingenting der Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Plasseringen pleier å skje om et par uker (velge hvor man skal sitte) Endret 11. desember 2004 av arnbju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå