aklla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 * En "melding-til-crew"-funksjon. Dette kan da være om nettverk/strøm eller annet jalla. joda, gjerne det, men det er ikke en bot som skal på #tg * En liten funksjon som gir OPPDATERT informasjon om hvordan de forskjellige compoene ligger ann. har du lyst til å sitte halve tg å oppdatere boten? news-sidene skal komme, det samme skal countdown til tg så klart... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men de må da ta lærdom, og få skaffa coreswitcher fra cisco eller extremesystems eller noe sånt.. Litt kjedelig at lanet blir delvis ødelagt for mange grunnet at noen sikkert ikke ville spytte i noen tusen på skikkelige coreswitcher. Det er jo super reklame for cisco eller de andre GODE produsentene at de arrangerte værdens største dataparty, og at alt var dønn stabilt. For er det kanskje ikke vi som er på hw.no som skal bli de som kjøper inn utstyr til bedrifter som trenger stabilt nettverk, og da tenker jo vi at f. eks cisco er jo et sikkert valg... [/bare en tanke] Det som virkelig er gulroten for produsentene, er faktisk trafikkloggene fra switchene. TG-nerdene med sin usannsynlige piratkopiering genererer sikkert mer trafikk enn det store deler av Norge klarer å gjøre, for å si det sånn.... om ikke mer. Ved å sponse TG med Core-switcher, får produsentene tilgang til alle statistikker og logger, som de så bruker til å se hvordan produktene takler heftig load og evt. forbedre der det trengs. Når det gjelder reklame, så er vel TG av begrenset verdi. Jeg tror de aller aller fleste *veit* at Cisco leverer varene. For så vidt er det det samme med Xtreme Networks... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 * En liten funksjon som gir OPPDATERT informasjon om hvordan de forskjellige compoene ligger ann. har du lyst til å sitte halve tg å oppdatere boten? Tja, om jeg får være crew så. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hey Totti! Pell deg tilbake til Norge, er kjempemange dom-folk som skal dit neste år. Blir bra greier Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 * En liten funksjon som gir OPPDATERT informasjon om hvordan de forskjellige compoene ligger ann. har du lyst til å sitte halve tg å oppdatere boten? Tja, om jeg får være crew så. da må du søke som alle andre... kan gi deg rettigheter i boten til å oppdatere da, hvis du vil, er lett, bare skriv !add compo-news "hva du vil skrive" Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvordan er det med soveplasser og slikt da? Må jo sove litt på 5 dager... Så hva bør man ha med seg og hvordan er det med plass og sovetider? Det var ikke noe stress å finne plass på tribunen i fjor i hvertfall... Da husker du feil, ellers så la du deg til andre tidspunkt enn meg og kameraten min Det var ikke en eneste lovlig soveplass å finne. Gikk rundt hele hallen og lette ganske lenge, men ga opp å finne en lovlig soveplass. La meg først i "gangene" mellom de som sov, men ble etter en halvtime vekket av en vakt. Da flyttet jeg meg til en annen ulovlig soveplass, men ble vekket snart. Derfor hoppet jeg tilbake i soveposen til plassen min og la meg der på gulvet, men ble vekket etter en halvtime da det var ulovlig det også. Var trøtt og lei, og presset meg under bordet og sovnet der, men også der ble jeg vekket etter kort tid. Da ga jeg opp å få sove. Soveplasser kan absolutt være et veldig stort problem. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hey Totti! Pell deg tilbake til Norge, er kjempemange dom-folk som skal dit neste år. Blir bra greier Dawn Of Myth? Schtilig. Spilte det før. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis du vil ha en soveplass er det kun en ting som er viktig å huske: LEGG DEG TIDLIG. Altså, ikke *tidlig*, men ikke tenk slik at "Hmm, nå er jeg litt småtrøtt. Skal bare..." for da går det ikke. Når klokka er 23.00/midnatt og du ser at folk har begynt å krype til køys: Kom deg i seng. Prøver du å skaffe deg en soveplass etter midnatt (ca) kan du bare glemme det. Har prøvd det ut begge årene jeg har vært der (uheldigvis) og det er aldri morro :/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det ikke bare å legge seg i soveposen rett ved pcen sin da? er vel ikke så vansklig det :!: Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er ikke lov det da. Men jeg hadde ingen problemer med å finne er sted å sove i fjor rundt 3-4 når jeg la meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det ikke bare å legge seg i soveposen rett ved pcen sin da? er vel ikke så vansklig det :!: ikke vanskelig, men ikke helt etter boka.. du vil da utgjøre en fare ved. f..eks brann.. da har det jo ofte tendenser til å bli litt panikk, og folk ser ikke nødvendigvis seg så mye for, og da trakker de gjerne på deg, og snubler.. både du og han som tråkker knekker en fot, og brenner inne.. eller det kan være så enkelt som at du ikke våkner av alarmen/panikken, og så blir du liggende under bordet mens veggene brenner ned... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 dytt litt på folk, så blir det alltids en plass. ellers kan man jo kose litt, så blir det plass til flere Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja jeg vet ikke jeg har aldri vært på TG, så TG05 blir det første for meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis du vil ha en soveplass er det kun en ting som er viktig å huske: LEGG DEG TIDLIG. Altså, ikke *tidlig*, men ikke tenk slik at "Hmm, nå er jeg litt småtrøtt. Skal bare..." for da går det ikke. Når klokka er 23.00/midnatt og du ser at folk har begynt å krype til køys: Kom deg i seng. Prøver du å skaffe deg en soveplass etter midnatt (ca) kan du bare glemme det. Har prøvd det ut begge årene jeg har vært der (uheldigvis) og det er aldri morro :/ eventuelt sov på dagne , da er det sikkert plany med sove plasser Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 En mulighet er jo å spleise på et lite motell-rom sammen med en 3 andre personer. Det blir ikke så veldig dyrt, og da har man mulighet til å dusje og sove godt og ikke bli vekket av sure vakter... Det vurderer jeg ihvertfall å gjøre Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 noen som har starta bestillinga ennå? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 for ett drittsystem på tg bilettsiden.. skjønner ikke hvor man bestiller jeg, blir bare sittene å trykke meg frem og til bake på tekstfattige sider om sikkerheten demmes Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har begynt å sjekke med jevne mellomrom og har funnet ut at partytivket.net er muligens like carppy i år også Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dæven det går treigt.. Go partyticket!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sending request to sever - Time: 3:40... PT = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå