cwerner Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hm..jeg er nummer 1610 i køen er det noe sjangs for at jeg får billetter? :!: Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er alltid en sjanse. Det tar en del tid å komme fremover i køen fordi systemet må vente på at de foran deg i køen skal karre seg til å bestille. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg var nummer 14 i køen fra begynnelsen, og det var deilig å våkne til at jeg kunne gå inn og bestille billetter... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er alltid en sjanse. Det tar en del tid å komme fremover i køen fordi systemet må vente på at de foran deg i køen skal karre seg til å bestille. skal det være mulig må de resterende folkene kjøpe litt under en billett hver... Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jippi. Jeg har gått frem 224 plasser på et døgn! Skal si dette går fort... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvor mange biletter er det igjen nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 1075, merkelig nok synker antallet uten at køen går fremover.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 har ikke flyttet meg no særlig i køen nei...hvor er det man kan se hvor mange billetter som er igjen? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 skjønner ikke helt Det er jo den samme siden hvor det står hvilken plass jeg har i køen. Men så står det: "Den neste status meldingen kommer når du er 1290 i køen eller når det er din tur til å bestille. " Betyt det da at det er 1290 billetter igjen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 nei, det betyr at du får en ny mail når du er nr. 1290 i køen Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jaja, ser ikke ut til at det ble noe av problemfri billettbestilling til TG i år heller... Har vært på samme plass i køen i omtrent tre timer nå... Endret 13. desember 2004 av Nebatym Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har fått meg billett jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja, ser ikke ut til at det ble noe av problemfri billettbestilling til TG i år heller... Har vært på samme plass i køen i omtrent tre timer nå... Det som var så fint i år er jo nettopp at du ikke trenger å sitte i kø da Bare å vente til de sender deg mail eller SMS og så gå inn for å bestille... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja, ser ikke ut til at det ble noe av problemfri billettbestilling til TG i år heller... Har vært på samme plass i køen i omtrent tre timer nå... Det som var så fint i år er jo nettopp at du ikke trenger å sitte i kø da Bare å vente til de sender deg mail eller SMS og så gå inn for å bestille... sms får du ikke, sjekk mail ofte du... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En får SMS hvis en venter til en har kommet til 0 i køen, men det er vel mange som bestilte innen den tid... Jeg bestilte da det var igjen 60 personer igjen i køen... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Nå har jeg fire biletter og 4 PTN kort. Når jeg skal legge til brukere til bilettene og PNT kortene, må disse da være registrert på partyticket sine sider, med konto og e-mail osv? Endret 13. desember 2004 av guttorm Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 fikk nettop opp en ny side her: Dette er beskrivelsen av The Gathering 2005 billett, som er solgt av The Gathering 2005. Pris DKK: 646. NOK: 645. Gjensalgsinfo Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET, summen som blir refundert er 615 NOK. Dette er mindre enn du har betalt for den pga. kostnadene ifbm. bankgebyrer. Availability Det er 1036 gjenstander tilgjengelig for salg. En billett til The Gathering 2005, billetten er 100% virtuell. Du vil kun motta et billettnummer fra oss, eller hvis du har et PTN kort vil kortet være billetten din. Print derfor ut billetten, eller registrer et medlemskort. Betyr dette at jeg kan kjøpe billetter nå? ser ikke noen steder hvor det står at jeg kan kjøpe de Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Betyr dette at jeg kan kjøpe billetter nå? ser ikke noen steder hvor det står at jeg kan kjøpe de Noen som kan hjelpe meg? Det er bare en midlertidig side, du får mail når du kan gå inn og bestille. Ikke sitt og vent på den SMS'en hvis du har bestilt det, fordi det er mange som ikke har fått sms, inkludert meg selv. Jeg var nesten fremst i køen fra starten (14), og ventet på SMS til ca kl 16.00 på søndag. Då sjekket jeg eposten min, og der hadde det dukket opp en mail ca kl 07.25 på søndag morgen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 skal det være mulig må de resterende folkene kjøpe litt under en billett hver... Ikke glem alle kompisgjengene som ble enige om at "den første som kommer inn kjøper til alle sammen" - det er jo et relativt kjent fenomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå