aklla Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 så vidt jeg har hørt på #tg@efnet skal du KUN trenge armbånd, PTN-kort ELLER printa billett... http://partyticket.net/tg05/checkout/sella...e_id=528&got=it der står det hvor mange billetter som er igjen. veldig mulig det, men det har stått på siden før at man må/bør ha med seg legitimasjon... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 5 billetter er i box! var 1923 billetter igjen nå nettopp! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) jeg har allerde kjøpt billetter, og får derfor ikke se hvor mange smo er igjen.. så.. hvor mange billetter er igjen? er det noen som vet det? edit: den er fin MicrolaXx Endret 12. desember 2004 av Musty Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 veldig mulig det, men det har stått på siden før at man må/bør ha med seg legitimasjon... leg kommer naturligvis i tillegg, som jeg sa i den forrige posten der... ang. at man må stå i køen for de uten armbånd for å motta armbåndet og SÅ stå i køen for de med armbånd må være noe nytt av året (siden det ikek var sånn i fjor), og da lurer jeg på hvem du evt. er som kan sitte på slik inside-info? (tror nemlig ikke køsystemet er 100% ferdig ennå ) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 AKKURAT nå er det 1831 billetter igjen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 AKKURAT nå er det 1831 billetter igjen... Vi vet. Som sagt er det en link bare to-tre poster over din med link til et sted hvor slikt står.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 veldig mulig det, men det har stått på siden før at man må/bør ha med seg legitimasjon... leg kommer naturligvis i tillegg, som jeg sa i den forrige posten der... ang. at man må stå i køen for de uten armbånd for å motta armbåndet og SÅ stå i køen for de med armbånd må være noe nytt av året (siden det ikek var sånn i fjor), og da lurer jeg på hvem du evt. er som kan sitte på slik inside-info? (tror nemlig ikke køsystemet er 100% ferdig ennå ) det var sånn i år(tg04), kjente nesten alle som styrte med køen 04, gjør nok det i år også... stod ikke i kø på tg04, så jeg er ikke helt sikker på åssen dette funket i praksis, men det var slik de som styrte køen sa det var... Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 nydelig nesten 2000 bileter igjen for ca et kvarter siden........er nr 192 er sikra Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Køen for å få armbånd var under 5 min på TG04 da Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm det står at du ikke får tilbake alle penger hvis du angrer elns, er ikke dette mot norsk lov? porto og sånt er vel greit, men de kan jo ikke ta betalt for arbeid? trodde ikke det var mulig... men men ikke at jeg skal angre men så vidt jeg vet tar ikke komplett o.l betalt for å pakke varen og sende den? selvom du bruker angrerett? :S Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm det står at du ikke får tilbake alle penger hvis du angrer elns, er ikke dette mot norsk lov? porto og sånt er vel greit, men de kan jo ikke ta betalt for arbeid? trodde ikke det var mulig... men men ikke at jeg skal angre men så vidt jeg vet tar ikke komplett o.l betalt for å pakke varen og sende den? selvom du bruker angrerett? :S joda, du kan få tilbake pengene, uten avgiften til partyticket da, den er på 30kr Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm blir jo litt teit egentlig, kan si at billetten koster 300kr og resten er avgifter elns og slippe å betale tilbake det... men men, ser ikke ut som det blir så vanskelig å få billett til tg? sikkert mange som skal på oslolan, men det står kanskje mange i kø? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 i år har jo alle armbånd. så da blir den køen 400timer lang så ta med saks, klipp av og still deg i den andre armbåndløse køen ,gå inn etter 3 min og begynn og spill Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 i år har jo alle armbånd. så da blir den køen 400timer langså ta med saks, klipp av og still deg i den andre armbåndløse køen ,gå inn etter 3 min og begynn og spill Ikke hvis de uten armbånd må stille seg i begge køene. Først 1 kø for å få armbånd, og så en til kø for å slippe inn Forresten, hvis det armbåndsgreiene er likt som i fjor er det bare til å feste et selv. Heh, de sa i fjor at det var strengt forbudt da, fordi at det var festemekanismen som ville unikt identifisere deg eller noe. Bare tull Når jeg kom frem til skipet og de festet på denne stripen av en xbox-reklame rundt armbåndet mitt måtte jeg jo bare le og spørre om dette var den "unike metoden" deres. Joda sa de og lo sammen med meg/av meg. Festemetoden var altså bare å tre en snor gjennom driten eller noe Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 i år har jo alle armbånd. så da blir den køen 400timer langså ta med saks, klipp av og still deg i den andre armbåndløse køen ,gå inn etter 3 min og begynn og spill Hva tror du går fortest av å kontrollere PTN kort ( kortleseren går sikkert i stykker også ), eller å kikke på armen til folk? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er det fler enn meg som synnes det var sleipt å ta 5kr betalt for en SmS vi aldri fikk? Det var de 25000,- bonus for partyticket Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 AKKURAT nå er det 1831 billetter igjen... Vi vet. Som sagt er det en link bare to-tre poster over din med link til et sted hvor slikt står.... Hvis jeg går inn på min side, så står det ingenting der Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg fikk ikke frem noe heller, måtte logge ut før jeg klikket på linken. Da fikk jeg opp hvor mange billetter som var igjen Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja, da var jeg klar for TG. Håper virkelig de bruker dette systemet også neste år, det fungerte jo 100% smertefritt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 vell jeg venter enda , har skridet hele 100 plasser framm i køen fra i går O_O med denne farta er det min tur til og kjøpe bilettter om 3,75 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå