Prelude Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 TG05 ticket.. selvforklarende vil jeg tro. mail bracelet service. den sender armbåndet til deg i rekommandert post så du slipper noe stress med å få båndet når du kommer på TG. tg5 jug.. ett kaffekrus med tg logo på. PTN card, viss du ikke har dette kortet så annbefaler jeg deg å kjøpe det. dette er ett kort som holder informasjonen om deg og dine billetter. når du har det så slipper du å skrive ut billettene på printer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvordan er det med dette 1 mail bracelet per order? Hvordan slipper kameratene mine unna køen da hvis det er bare et armbånd? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det bare jeg som ikke fikk SMS beskjed når man kunne gå inn på PTN og kjøpe en billett? jeg betalte kr 5, fikk ingen sms.. samme her, jeg betalte for SMS'en men jeg fikk aldri noen melding selv om PTN har rett telefonnr. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvordan er det med dette 1 mail bracelet per order? Hvordan slipper kameratene mine unna køen da hvis det er bare et armbånd? Man får alle armbåndene, men bracelet er en service, som de skal bare ha betalt for å gjøre det, ikke hvor mange bracelets de sender ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) TG05 ticket.. selvforklarende vil jeg tro. mail bracelet service. den sender armbåndet til deg i rekommandert post så du slipper noe stress med å få båndet når du kommer på TG. tg5 jug.. ett kaffekrus med tg logo på. PTN card, viss du ikke har dette kortet så annbefaler jeg deg å kjøpe det. dette er ett kort som holder informasjonen om deg og dine billetter. når du har det så slipper du å skrive ut billettene på printer. men om jeg kjøper 5 biletter 1 armbånd og 1PTN card , ..eller skal jeg da kjøpe 5 pnt cards? ett til hver person jeg kjøper for? på forsiden skrøt dem av å kunne betale bilettene med bank,, kun visa ser jeg, og jeg får ikke penger før i morgen Endret 12. desember 2004 av War Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hjelp hva er SMS warning fee Yes 5 1 (sms varsel grei The Gathering 2005 ticket + ticketing fee 2936 left 615 + 30 bilett grei Mail bracelets service (TG05) Yes 80 armbånd grei TG5 jug voucher Yes 165 ??? PTN card by mail ,??? ________________________________________ hva skal jeg velge? hva er det ? TG5 JUG Voucher er en kaffekopp PTN card er et kort som linker deg til din konto. Hadde du hatt det på tg03 hadde du stått 45 min i kø istedet for 4 timer.... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvor mange billetter er det igjen nå? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 håper det er mange, for jeg står nå på plass 267 i køen.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 men om jeg kjøper 5 biletter 1 armbånd og 1PTN card , ..eller skal jeg da kjøpe 5 pnt cards? ett til hver person jeg kjøper for? Ja, noen som har et godt svar på denne? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvor mange billetter er det igjen nå? 2138 billeter left Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe... se bilde Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vis man har armbåndet da trenger man vel ikke dette PTN kortet? eller må jeg og kameratene mine skaffe dette kortet? vis det hvordan gjør vi det? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 du trenger en av 3 ting for å komme inn: armbånd, ptn kort eller printa billett... seff trenger du også gyldig leg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Så vis jeg tar med armbåndene gir dem til kameratene mine etter som hvilket armbånd som er dems, så trenger vi ikke å ha med noe annet for å komme inn? og gyldig leg seff Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tror du må ha med PTN kort også eller billeter. Men fikk plass i år så : TG here i come" Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 2138 billeter left Hurra! Hvordan vet du det? står det noe sted? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg skjønner ikke det armbånd greiene helt. Nå har jeg bestilt en armbånd service, så hvor kan jeg så bstille det 4 armbåndene jeg skal ha? Edit: De som er ferdig med å stå i kø, har muligheten til å se hvor mange som er igjen, før de bestiller. Vil gjette på ca 1900 nå. Endret 12. desember 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Går fort nedover med billetter ja. Var heldig igjen.......TG05 here i come Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 litt info rundt det å komme inn i hallen: båndet du har bestillt er ingen grunn til å komme inn i hallen, du MÅ ha enten PTN-kort eller billetten skrevet ut med laserskriver det er 2 køer på tg, en for de med bånd og en for de uten bånd, hvis du har bånd går du til den køen for folk med bånd, har du ikke bånd må du først gå til den køen for folk uten bånd, så til den køen med bånd du må ha med gyldig legitimasjon(bank-kort, førerkort, pass osv) Lenke til kommentar
oycob Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 så vidt jeg har hørt på #tg@efnet skal du KUN trenge armbånd, PTN-kort ELLER printa billett... http://partyticket.net/tg05/checkout/sella...e_id=528&got=it der står det hvor mange billetter som er igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå