dimdal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jaja...blir vel hyttetur for meg i år, hadde ikke regnet med at billettene skulle slippes så tidlig Er ikke noe stress det vel.. mange her som er langt framme i køen, og som helst sikkert ikke skal ha 5 billetter selv, du kan jo bare få en av de til å kjøpe.. Dessverre kan ikke jeg, må ha alle 5 selv til meg og noen kompiser.. men sikker på at noen andre er villige Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tror detta PTN systemet funker toppers iår! Gratulerer PT! (jeg skal på tg ihvertfall :D:D) Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Plasseringen pleier å skje om et par uker (velge hvor man skal sitte) håper vi fra en hw rekke da. hva skal man skrive for å havne på den? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Plasseringen pleier å skje om et par uker (velge hvor man skal sitte) håper vi fra en hw rekke da. hva skal man skrive for å havne på den? Det kan du lese mere om her Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen våkne eller? Køen går U.T.R.O.L.I.G sakte nå!!! Lenke til kommentar
elec Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kjøpte billetter istad jeg Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kjøper billetter nå, syntes dette var et ålreit system Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da! Hvorfor er det så viktig for deg å kjøpe billettene så raskt da? Syns systemet er genialt jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da! Hvorfor er det så viktig for deg å kjøpe billettene så raskt da? Syns systemet er genialt jeg. Ja, det haster jo ikke så veldig siden bilettene ble lagt ut så tidlig i år. Systemet funker supert også. I går var jeg nr. 1120 i nå er jeg rundt 800. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da! Hvorfor er det så viktig for deg å kjøpe billettene så raskt da? Syns systemet er genialt jeg. Fordi jeg ennå ikke har sovet!!!! hehe.. EDIT: plass nr 391 i køen nå.... Endret 12. desember 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Først var jeg 504 i køen men ettersom folk har fått kjøpt billetter så har jeg nå blitt 184 Edit: fikk nettopp melding om at jeg kan bestille nå ^^ Edit2: Er det et spesillet sted jeg må gå for å bestille? Endret 12. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Seriøst, pågår det enda!! :o Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Folk må bare stresse ned. Har man et nummer blant de 1300-1500 første er man nærmest garantert billett. Slapp av, se på sport på TV, ta en god tur, sov litt, les til eksamen osv Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Da er og kameratene mine sikkert seg til TG05 Endret 12. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Amothz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Edit: jeg er banna fra tg kanalen på EFnet fordi jeg hadde farger i skriften min når jeg quita igår :-s jeg var ikke klar over det en gang, er det mulig å få komme inn på kanalen igjen? Nei, det er helt umulig, nå kommer du aldri inn En idè er å lese igjennom IRC-reglene som står (link til) i topicen. Uansett, du kommer nok inn igjen om ikke så lenge skal du se. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det bare jeg som ikke fikk SMS beskjed når man kunne gå inn på PTN og kjøpe en billett? jeg hadde slått på SMS tjenesten men jeg fikk ingen melding nå når jeg har fått tilgang til bestillingen/billettene Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) hjelp hva er SMS warning fee Yes 5 1 (sms varsel grei The Gathering 2005 ticket + ticketing fee 2936 left 615 + 30 bilett grei Mail bracelets service (TG05) Yes 80 armbånd grei TG5 jug voucher Yes 165 ??? PTN card by mail ,??? ________________________________________ hva skal jeg velge? hva er det ? EDIT ...funet ut av Endret 12. desember 2004 av War Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det bare jeg som ikke fikk SMS beskjed når man kunne gå inn på PTN og kjøpe en billett? jeg hadde slått på SMS tjenesten men jeg fikk ingen melding nå når jeg har fått tilgang til bestillingen/billettene jeg fikk melding jeg, og ja jeg hadde slått på tjenesten fikk melding før jeg fikk mail faktisk Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det bare jeg som ikke fikk SMS beskjed når man kunne gå inn på PTN og kjøpe en billett? jeg betalte kr 5, fikk ingen sms.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå