Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen

Anbefalte innlegg

jaja...blir vel hyttetur for meg i år, hadde ikke regnet med at billettene skulle slippes så tidlig :(

Er ikke noe stress det vel.. mange her som er langt framme i køen, og som helst sikkert ikke skal ha 5 billetter selv, du kan jo bare få en av de til å kjøpe..

Dessverre kan ikke jeg, må ha alle 5 selv til meg og noen kompiser.. men sikker på at noen andre er villige :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da!

Hvorfor er det så viktig for deg å kjøpe billettene så raskt da? Syns systemet er genialt jeg.

Ja, det haster jo ikke så veldig siden bilettene ble lagt ut så tidlig i år.

Systemet funker supert også. :thumbup: I går var jeg nr. 1120 i nå er jeg rundt 800.

Lenke til kommentar
Ja det er greit men de venta ALT for lenge før salget startet! Skulle startet med en gang! Venter jo dobbelt så lenge i år som i fjor da!

Hvorfor er det så viktig for deg å kjøpe billettene så raskt da? Syns systemet er genialt jeg.

Fordi jeg ennå ikke har sovet!!!! hehe.. :roll:

EDIT: plass nr 391 i køen nå....

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Edit: jeg er banna fra tg kanalen på EFnet fordi jeg hadde farger i skriften min når jeg quita igår :-s jeg var ikke klar over det en gang, er det mulig å få komme inn på kanalen igjen?

Nei, det er helt umulig, nå kommer du aldri inn ;) En idè er å lese igjennom IRC-reglene som står (link til) i topicen. Uansett, du kommer nok inn igjen om ikke så lenge skal du se.

Lenke til kommentar

hjelp hva er

SMS warning fee Yes 5 1 (sms varsel grei

The Gathering 2005 ticket + ticketing fee 2936 left 615 + 30 bilett grei

Mail bracelets service (TG05) Yes 80 armbånd grei

TG5 jug voucher Yes 165 ???

PTN card by mail ,???

hva skal jeg velge? hva er det ?

EDIT ...funet ut av

Endret av War
Lenke til kommentar
er det bare jeg som ikke fikk SMS beskjed når man kunne gå inn på PTN og kjøpe en billett?

jeg hadde slått på SMS tjenesten men jeg fikk ingen melding nå når jeg har fått tilgang til bestillingen/billettene

jeg fikk melding jeg, og ja jeg hadde slått på tjenesten :) fikk melding før jeg fikk mail faktisk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...