j-- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hm..satser på å få kjøpt imorgen eller på mandag, eller blir dette altfor sent? Da er det nok helt tomt! Du burde alliere deg med noen nå, sånn at de kan kjøpe en ekstra til deg Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jaja, jeg får se positivt på det. Trenger "bare" 3 billetter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hm..satser på å få kjøpt imorgen eller på mandag, eller blir dette altfor sent? Vel, i fjor ble nå bilettene solgt ut på 11 timer så... [mimre] hehe, det var tider, det Etter 10 timer og 40 minutter fikk jeg billetten min. Da hadde jeg sittet i 13 timer i strekk forran modemet til mamma.... [/mimre] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nr. 1120 i køen! Er det stor sjangs for at jeg får meg et par billeter da? Og hvor lang tid vil det ta? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er vel strengt tatt en teoretisk mulighet for at man ikke får bilett da, sett at alle før deg har kjøpt 4 biletter... Men, de fleste kjøper nok bare én eller to.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Fikk mail nå fra PTN ----------------------------------------------------------------------------------------- Gratulerer, du er nå plassert i køen for å kjøpe billetter til The Gathering 2005. Du er nummer 451 i køen. Du vil motta en annen email når butikken er åpen og køen blir behandlet. Vi sender deg en email til når det er din tur til å kjøpe billett. Denne emailen starter telleren for dine 48 timer for å fullføre bestillingen din. Du kan lese kø-statusen din og skru SMS-varsling av eller på her: http://partyticket.net/tg05/heavywaiting?qid=tg5.shop ----------------------------------------------------------------------------------------- Er det noen som har rykket fram i køen enda eller står det stille fram til klokken 7 i morgen? Edit: Fant svar selv; står stille inntil 7! Endret 11. desember 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det skjer nok ikke noe før klokken 7 i morgen nei. Lenke til kommentar
elec Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg er nr. 10 i køen cya all @ TG05 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) er jeg som har samlet gruppa før, fått igang alt med bestilling av tg, i dag har jeg sittet i bil fra kl. 08:00 til nå... har fått til 3 grupper som bestiller, så jeg håper jeg kommer meg til tg... edit: skriveleif og FEILINFO les innlegget lengre nede... Endret 11. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man skal ikke få en mail når man har fått plass i køen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 entret køen nå eg Du er nummer 1459 i køen. hørtes ikke så illeut , ser ut til at jeg kommer på tg05 er plass i bilen fra stavanger , du/dere som skal sitte på bør ha lappen så vi kan dele på kjøringen Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Usikker på om jeg skal bli med på TG eller være Crew. Jeg var med på TG i '97 eller '98 tror jeg, men har ikke vært der siden. Vanskelig å finne tid til det. Har nå litt lyst til å være sånn frivillig. Sikkert moro det og. Noen som vet om det er moro? Er det vanskelig å bli crew? mange som søker? Endret 11. desember 2004 av Armitage2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man skal ikke få en mail når man har fått plass i køen? Jepp, men det tar noen minutter altså.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man skal ikke få en mail når man har fått plass i køen? Jepp, men det tar noen minutter altså.. tok meg ingen tid og entre køene Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321 Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge. - Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden. Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare. ..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter. Endret 11. desember 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321 Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge. - Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden. Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare. ..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter. Dette her må jo være feil så det ryker etter! er det noen i det hele tatt som har fått kjøpt billetter da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258321 Da hadde de sammen med mange tusen andre konkurrert i 30 minutter om å komme blant de første 5.000 som sikret seg plass under «The Gathering», som trolig er det mest populære arrangement som bli avviklet i Norge. - Vi hadde rundt 4.000 henvendelser i sekundet da billettslippet startet klokken 19, sier Vegard Skjefstad, som er administrativt ansvarlig for arrangementet som har vært gjennomført i Vikingskipet hver påske siden OL ble avviklet for 10 år siden. Skjefstad sier at til sammenligning var det 22 henvendelser per sekund da skatteetaten.no la ut skattelistene tidligere i år. Det tok likevel rundt 30 minutter før de 5.000 som fikk billett var klare. ..og forresten, om dere ikke har fått det med dere, plassen deres i køen vil ikke forandre seg, man rykker ikke framover eller noe slik som i fjor. Har du plass 400 i køen vil du få en e-mail/SMS når personen på plass 399 har vært inne i PTN og bestilt sin billett/sine billetter. Nei det er 400 om gangen som bestiller, hvis det var bare en om gagen og folk ikke går inn for å bestille må personen vente 48 timer før han kan bestille! Edit: MicrolaXx; det er ingen som får tak i bilett før kl. 7 i morgen! Endret 11. desember 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 er jeg som har samlet gruppa før, fått igang alt med bestilling av tg, i dag har jeg sittet i bil fra kl. 08:00 til nå... har fått til 3 grupper som bestiller, så jeg håper jeg kommer meg til tg... de som er under 2000 er nesten garantert bilett... Goodie. Er 604 i køen nå jeg. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jaja...blir vel hyttetur for meg i år, hadde ikke regnet med at billettene skulle slippes så tidlig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) bare litt info: alle som har nr. 800 eller mindre i køen er garantert å kunne bestille 5 billetter, alt over 800 er avhengige av at noen under ikke har bestillt 5 stk alle kan bestille maks 5 biletter, det er 4000stk ute 4000/5=800 første er garantert... Endret 11. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå