Joachim_F Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Denne uken vil det bli mulig å søke om plass som betatester på den europeiske City of Heroes-utgivelsen. Selve betatestingen vil starte snart. Les artikkelen her Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Var sikker på at dette spillet hadde kommet ut i Europa alt jeg... For jeg kjøpte det i Sverige i sommer... I en helt vanelig spillebutikk... Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Var sikker på at dette spillet hadde kommet ut i Europa alt jeg... For jeg kjøpte det i Sverige i sommer... I en helt vanelig spillebutikk... Da har du nok et kjøpt et annet spill med lignende eller lik tittel. Spillet har ikke enda kommet ut i Europa. Er ganske sikker på at det ikke var ute i USA i sommer, så jeg tror ikke du kan ha skaffet deg amerikansk versjon heller, men det kan være jeg tar feil. =) Endret 7. desember 2004 av LogouT Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Spillet kom i vår i USA, og massevis av norske (og svenske) spillbutikker har solgt importversjonen som fungerer helt fint. Skjønner ikke at de trenger å betateste europaversjonen, egentlig. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Var sikker på at dette spillet hadde kommet ut i Europa alt jeg... For jeg kjøpte det i Sverige i sommer... I en helt vanelig spillebutikk... Da har du nok et kjøpt et annet spill med lignende eller lik tittel. Spillet har ikke enda kommet ut i Europa. Er ganske sikker på at det ikke var ute i USA i sommer, så jeg tror ikke du kan ha skaffet deg amerikansk versjon heller, men det kan være jeg tar feil. =) Tror nok at du tar feil ja.. jeg sitter her med et ganske så ekte kopi av City of Heroes... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har spilt det i to dager nå, og er ganske imponert. På den grafiske siden henger det nok litt etter, men gameplayet er fantastisk. Mvh, Atomos, level 8 technology scrapper. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Veldig morsomt spill. Har spillt noen timer og blitt lvl 13 magic scrapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg