slettet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eg har leitt høgt og lavt, sendt mail til fleire av Noregs data-nettsjapper og CoolerMaster europe, men det er ingen som sel dualpsu-kabel laust. Kvifor ikkje? Eg trur jo ikkje det er berre meg som er på jakt etter noko sånt. Eller? Uansett: Eg maila Pedro hos CoolerMaster NL, og meinte dei burde å selje den kabelen i "lausvekt". Joda. Det høyres ut som om det var av interesse. Han har tydlegvis tatt kontakt med fleire andre hjå CoolerMaster (blandt anna i Nederland og Tyskland), så kanskje me får sjå sånne kabler hos Microplex snart. Eg har forresten maila litt med Microplex, men der fekk eg desverre ein heilt anna respons enn eg håpte på; dei verka ikkje interessert i å ta inn desse kablene. Eg fattar ikkje kvifor dei ikkje var det: Dei sel tross alt PSU'er, samt kabinett med plass til fleire PSU'er. Eg trur dei kunne fått solgt masse av den kablene, og muligens fleire strømforsyninger.. Jaja. Dem om det. (Microplex: Ta dette som eit hint? Aner ikkje kor interessant folk syns dette var (og om det i det heiletatt er posta i riktig forum), men eg trur (og håper) at dette kan være litt interessant. *** Men eg er fremdeles interessert i å kjøpe ein sånn kabel. Er det nokon som har kjøpt eit Stacker-kabinett, men ikkje bruker kabelen for dual PSU? /me kjøper! *** Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Grunnen er vel at man ikke trenger slik kabel for å ta to psu'r i pc'n... hvis det er det at du ikke vil kappe ledninger på psuene, så kjøp en slik:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIATXSTART kapp den lille ledningen på den, og sett et rele på den(kobl spola på hoved psu'n, bryter kontaktene på releet kobler du på den lille ledningen på denne start tingen du kunne kjøpe på microplex.. Selv ville jeg bare kappa en ledning, og kobla de sammen... det er tross alt bare snakk om en ledning på hver atx-ledning. Du finner info om hvordan du gjør dette flere steder på dette forumet, så bare ta en titt der! Endret 7. desember 2004 av EspenGunnufsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå