Gå til innhold

Har du kjøpt DVD-plater hos Komplett? Les her.

eddott

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å bestemme hvilke DVD plater jeg skal satse på, siden jeg sjelden vet hvem som har produsert de ulike platene. Å velge bra plater ut fra denne tråden er ikke så lett. Samtidig vet jeg at mange her på forumet, som meg, kjøper platene sine hos Komplett/Norek sine kunder. Hos Komplett er det nå mulig å legge til produktanmeldelser på produkter.

Jeg tenkte at det derfor kunne vært en ide for medlemer på dette forumet, som nylig har kjøpt plater hos komplett, å legge inn en kort anmeldelse på Komplett som innholder informasjon om dato for kjøp, produsent o.s.v. Man kan f.eks. benytte Dvd Identifier til å finne denne informasjonene.

Da hadde vi fått bedre oversikt over platene fra Komplett og Norek. Noen andre som synes dette er en god ide?

Ved nærmere ettertanke kunne vi kanskje brukt erfaringer i prisguiden istedet. Er kanskje det bedre? Noen som er villig til å dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bra å spre ordet uansett!

Det er jo oversiktlig hvis man leser erfaringene fra kompletts kunder.

Men på den annen side vil jeg være skeptisk til folk som mener det er helt topp plater bare fordi man ikke får feilbrenning på første plata og den funker i dvd spilleren....

Hva man krever av en plate kvalitetsmessig er svært individuelt.

Det en person syntes er bra, kan en annen mene er dårlig.

Selv på det jeg anser som lavkvalitetsplater hadde kundene ofte gitt god karakter.

Det er heller ikke umulig at Komplett fjerner det de anser som i overkant negative omtaler eller uønsket informasjon.

Jeg skal ikke anklage dem for det, men det er jo en mulighet.

Men det er det mulig at andre butikker gjør også.

Det er greit med erfaringer, men man må være litt kildekritisk.

Det er ikke gull alt som glitrer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...