Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

tråløst nettverk hjemme , hvilken router\switch ?

Anbefalte innlegg

Hei , jeg har ikke fått ADSL enda pga at det ikke er bygget ut (skulle kommet i sommer :realmad:)

Men det hadde da vert kjerkt med en router ? siden det kommer mener jeg

Jeg har sett på denne linksys Jeg skal bruke denne på 4 stasjonære og 2 bærbare (ferrari acer :love:)

Jeg trenger kryptering osv.

Må ha god singnal styrke (Har betong imellom etagene, det er nesten ikke singnal med Mobil i bånn av huset) Linksys : NB! På utgaver med firmware versjon 2.09.1 kan signalstyrken være veldig lav. Dette kan løses ved å nedgradere til firmware versjon 2.07.1.

Har en D-link 108 mbit D-624 eller noe Og den er jeg veldig fornøyd med egentlig (Det er det andre stedet jeg bor)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Liksys som du har sett på.. Den er veldig brukervennlig og jeg er ganske fornøyd med den. Men rekkevidden er ikke god nok til at hvis du skal ha signal gjennom betonggulv..

Vis jeg skal ha en som er god nok til og ha imellom betong gulv da ?

Det er bare en etg. med betong

Lenke til kommentar

Jeg skal foresten ha den sammen med 2 acer bærbare (ferrari 3400 og en annen jeg ikke husker det er en travelmate4000)

Folkene fra pyton sier at syslink funker beste med syslink, intel kortene i bærbare ,3com og cisco

så jeg må ha en router som kjører bra på D-link kort og det tråløse i ferrariene

som jeg ikke vet hva er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...