Sir_cruz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei , jeg har ikke fått ADSL enda pga at det ikke er bygget ut (skulle kommet i sommer ) Men det hadde da vert kjerkt med en router ? siden det kommer mener jeg Jeg har sett på denne linksys Jeg skal bruke denne på 4 stasjonære og 2 bærbare (ferrari acer ) Jeg trenger kryptering osv. Må ha god singnal styrke (Har betong imellom etagene, det er nesten ikke singnal med Mobil i bånn av huset) Linksys : NB! På utgaver med firmware versjon 2.09.1 kan signalstyrken være veldig lav. Dette kan løses ved å nedgradere til firmware versjon 2.07.1. Har en D-link 108 mbit D-624 eller noe Og den er jeg veldig fornøyd med egentlig (Det er det andre stedet jeg bor) Endret 7. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en Liksys som du har sett på.. Den er veldig brukervennlig og jeg er ganske fornøyd med den. Men rekkevidden er ikke god nok til at hvis du skal ha signal gjennom betonggulv.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en Liksys som du har sett på.. Den er veldig brukervennlig og jeg er ganske fornøyd med den. Men rekkevidden er ikke god nok til at hvis du skal ha signal gjennom betonggulv.. Vis jeg skal ha en som er god nok til og ha imellom betong gulv da ? Det er bare en etg. med betong Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har Asus WL-500G og er kjempefornøyd med den. Har kjørt den problemfritt i snart et år. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skal foresten ha den sammen med 2 acer bærbare (ferrari 3400 og en annen jeg ikke husker det er en travelmate4000) Folkene fra pyton sier at syslink funker beste med syslink, intel kortene i bærbare ,3com og cisco så jeg må ha en router som kjører bra på D-link kort og det tråløse i ferrariene som jeg ikke vet hva er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå