andreash Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ny firmware til Canon 20D er lagt ut Firmware Canon 20D Lenke til kommentar
znapper Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Japp og etter rapportene og dømme funker det som bare det. (fikser problemet med banding i skyggeområder når man bruker blitz). Lenke til kommentar
jh67 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Opdatere mit EOS20D i går til den nye firmware,.. opdatering var ganske let og hurtigt gjort Kamera fungere perfekt. Havde heller ikke problemer med at gøre dette uden AC-adapter, kørte på et full-charged batteri. vh Jan Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror ikke jeg oppdaterer med det første, jeg kan ikke russisk, og når jeg bruker blitz er det for å unngå høye iso verdier Lenke til kommentar
eitp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Men hvem vet hvilke bugs Canon har fikset med den nye firmwaren som de ikke forteller om... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe, ikke godt å si, tipper MS også putter mye rart i sine servicepacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå