tørrfisk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 https://www.psdata.no/ps.asp?urlAction=details&IT=105292 Er det bra? Skal bruke det i lag med en 3.0ghz ''prescott'' Eventuelt noen bedre? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Asus p4c serien er bra det samme er abit ic7-g og ic7 max 3. Hvis du får tak i en av disse demobrukt så er det er bra valg. De er litt dyre ellers. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 kan koste rundt 1000 kroner, men hvorfor er det kortet jeg har link til så billig? Har ikke bruk for S-ata , raid eller scsi Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 En av mine PC'er har et AOpen i865-kort som er ganske likt dette (mitt er micro ATX da), det har fungert helt fint opptil nå. Bruker en 2.4 GHz NW CPU på det. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hovedkortet ser helt kurrant og fint ut. Nok av funksjoner for de fleste, samtidig som det er prisgunstig. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kjøp Abit IC7-Max3 eller IC7-G hvis du vil bruke litt mindre peng. Men de to kortene der er konge Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Enig med DuML3, Abit e konge!! mhm^,^ Endret 8. desember 2004 av DuML3 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 de fleste jeg har spurt sier at Asus P4C800-E Deluxe er det beste kortet til s478.. en grunn til at jeg ikke ville valgt et Abit HK er at de ofte har støyende chipset vifter..og IC7-max3 har støyende OTES kjøling..vifta på mitt IS7-E bråker noe sykt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 kan man ikke bruke mer en en cd rom??? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke hvis du ikke skaffer deg noen S-ATA harddisker Og chipset viften går ann å fjerne å sette inn en passiv kjøler Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 en grunn til at jeg ikke ville valgt et Abit HK er at de ofte har støyende chipset vifter..og IC7-max3 har støyende OTES kjøling..vifta på mitt IS7-E bråker noe sykt. Enig med at abit har støyende chipset vifter, men hva har man "speedfan" for? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvorfor går det bare an å ha en cd rom??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Kortet har da 2 IDE kanaler så det så... http://club.aopen.com.tw/pss/largeview.asp...lname=AX4SPE-UN Endret 11. desember 2004 av jarmo Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Kortet har da 2 IDE kanaler så det så... http://club.aopen.com.tw/pss/largeview.asp...lname=AX4SPE-UN Thank you Jarmo! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Feil, detter er direkte feilinformasjon. Jeg tror at det står noe i reglene som sier at det ikke er lov å spre informasjon om noe du ikke har peiling på, siden dette kan være feil. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Feil, detter er direkte feilinformasjon. Jeg tror at det står noe i reglene som sier at det ikke er lov å spre informasjon om noe du ikke har peiling på, siden dette kan være feil. Enig! Ble skremt siden hovedkortet allerede er bestillt! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! Feil, detter er direkte feilinformasjon. Jeg tror at det står noe i reglene som sier at det ikke er lov å spre informasjon om noe du ikke har peiling på, siden dette kan være feil. Sorry, min feil , så ikke den diskett utgangen lengre inne på hovedkortet , så jeg kom til den konklusjonen at den svarte IDE utgangen va til disketten, hadde bare sett et lite bilde, så d va litt vanskelig å se.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå