Gå til innhold

Er dette et bra hovedkort?

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!! ;)

Feil, detter er direkte feilinformasjon. Jeg tror at det står noe i reglene som sier at det ikke er lov å spre informasjon om noe du ikke har peiling på, siden dette kan være feil.

Lenke til kommentar
Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!!  ;)

Feil, detter er direkte feilinformasjon. Jeg tror at det står noe i reglene som sier at det ikke er lov å spre informasjon om noe du ikke har peiling på, siden dette kan være feil.

:dontgetit: Enig!

Ble skremt siden hovedkortet allerede er bestillt! :ohmy:

Lenke til kommentar
Bakdelen med det kortet du hadde link til der, er at du ikke kan ha mer enn en cd-rom og en harddisk hvis du ikke har S-ATA harddisk eller cd-rom. Enig med DuML3, Abit e konge!!  ;)

Sorry, min feil :blush: , så ikke den diskett utgangen lengre inne på hovedkortet , så jeg kom til den konklusjonen at den svarte IDE utgangen va til disketten, hadde bare sett et lite bilde, så d va litt vanskelig å se....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...