Mafo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Stryker som fluer Mer enn to tredjedeler av mobiltelefonene som har blitt testet, har strøket på TCOs omfattende kvalitet- og miljøkontroll. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jaggu gikk telefonen min igjennom Nokia 6260. Finnene er ikke dumme de Lenke til kommentar
joku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Finnene er ikke dumme de Jeg vet Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Finnene er ikke dumme de Jeg vet Hehe smartere en norske elever iallefall.. Virker som en sinnsykt streng test Lenke til kommentar
Habla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvem er det som bryr seg om mobiltelefonene blir godkjent eller ikke?? INGEN....Hvis det er noen så betyr det nada. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg bryr meg ikke... men litt kult å vite at den ikke har så mye stråling. Kankje noen er redde for å grille hjernen sin Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg bryr meg ikke... men litt kult å vite at den ikke har så mye stråling.Kankje noen er redde for å grille hjernen sin Eller drepe antall svømmere og dykkere Lenke til kommentar
Daggis87 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg vil jo ikke si at noen mobiler er bra i det store og det hele, mobilene bruker microbølge frekvens (2.4 ghz) for å ringe osv. så man kan tenke seg hvor bra det er å holde en micro inntil hue. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg vil jo ikke si at noen mobiler er bra i det store og det hele, mobilene bruker microbølge frekvens (2.4 ghz) for å ringe osv. så man kan tenke seg hvor bra det er å holde en micro inntil hue. 900 mhz og 1800 mhz er vel litt mer riktig en 2400 mhz.. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg vil jo ikke si at noen mobiler er bra i det store og det hele, mobilene bruker microbølge frekvens (2.4 ghz) for å ringe osv. så man kan tenke seg hvor bra det er å holde en micro inntil hue. Som nevnt over er det gsm 900 og 1800 vi har, men en frekvens ekke skadelig, det er effekten på senderen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg