Gjest medlem-23990 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Na har det begynt. Det er vel valg til neste ar (?) og na har man altsa begynt propaganda-krigen mot Bondevik. Jeg har en ting a si til media: SLUTT! Herre min hatt, hvis de vil avsette Bondevik, ikke gjor noen ting som helst! Det er ingen som liker han uansett, og hvis de utforer en propaganda-krig mot han, kan det gi akkurat motsatt effekt! Vi horte alle om Dagbladet som beskrev at Bondevik var med i en "hemmelige" hoyre-ving kristelig organisasjon i USA, og de brukte mye skremmende sprak og innuendo for a prove a skape et skikkelig nifst bilde om at denne lille gruppen holdt pa a ta over verden og at Bondevik var med pa det hele. Dette var forste del av propaganda-krigen mot Bondevik. Na, som en selvfolge, kommer folk i de andre partiene fram og vil at Bondevik skal forklare seg, og media later som de er uskyldig i at dette er et sporsmal engang. Det er jo en selvfolge! Bondevik er jo med i en "hemmelig" organisasjon som prover a ta over verden og innfore kristelig styre i alle land! Hjelp! Mannen ma stoppes! Bondevik har forovrig allerede forklart seg, og sagt at det ikke er noe mystisk ved denne organisasjonen, at det er en gruppe av kristelige maktpersoner som snakker om ting, osv, osv. Men dette er uakseptabelt, kristelige maktpersoner skal ikke kunne mote og snakke om ting, det er fy fy skam skam. Jeg stotter ikke Bondevik i det hele tatt, syns han er en idiot som aldri burde vaert var statsminister, og syns han har satt et mye mer religios preg pa dette landet enn det burde hatt. Men denne apenbare og feilaktige propaganda-krigen mot Bondevik syns jeg er til de grader helt uakseptabel og forer til at folk kommer til a stotte opp om han, isteden for at han skal tape i et rasvalg til neste ar. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Enig. Det er bare så synd at uansett hva man stemmer i dette landet, så ender en opp med Bondevik i statsministerstolen til slutt. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Slapp av Seixon, ro deg ned med OReilly og resten av Foxgjengen nå. :!: Forøvrig helt enig. (Ikke siste delen om Bondevik). Endret 7. desember 2004 av fjotten Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Usaklig fjotten. Enig med Seixon. Og jeg mener at dette er et generelt problem. Mediene finner seg et nytt offer, Bondevik, Høybråthen, whoever... og alle pappegøyene land og strand over begynner å kakle i kor. Og personen det gjelder risikerer å gå på hodet ut av politikken. Folk lar mediene bestemme hva de skal mene i alt for stor grad. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Enig, men tidligere har jo andre KrF-politikere overlevd noe av det samme Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Enig, men tidligere har jo andre KrF-politikere overlevd noe av det samme Joda. De er seiglivede dyr disse politikerne. Se på alt Hagen har gjennomgått i pressen gjennom et langt liv i politikken. At han ikke har rulla seg opp i en ball innerst på mørkloftet, det er ganske utrolig. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Enig, men tidligere har jo andre KrF-politikere overlevd noe av det samme Joda. De er seiglivede dyr disse politikerne. Se på alt Hagen har gjennomgått i pressen gjennom et langt liv i politikken. At han ikke har rulla seg opp i en ball innerst på mørkloftet, det er ganske utrolig. Dette tyder kanskje på at han duger til det han driver med ? Jeg vil heller ikke ha Bondevik som statsminister (eller i en annen maktposisjon for den saks skyld), men er utrolig enig i hva trådstarter skriver. Folk misliker Bondevik, og media KAN skape sympati ved å holde på slik. EDIT: nå kommer vel snart venstresiden og påstår at denne tråden består av høyrevridde personer som prøver å legge skylda på media Endret 7. desember 2004 av invictus Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Enig, men tidligere har jo andre KrF-politikere overlevd noe av det samme Ja, og kanskje nettopp fordi de blir hengt ut av media, for sa at de da far sympati fra folk. Vet ikke, men det kan vaere noe der. Det samme temaet gjelder i USA, hvor pressen har hamret los pa Bush i arevis na, og hva skjedde? Han vant med 3 millioner stemmer. Det er ikke at de hamret los pa han som kanskje gjorde noe, men maten de gjorde det pa, akkurat som i dette tilfellet med Bondevik. Nar du innleder en propaganda-krig mot noen pa en helt usaklig mate, sa gjor det at folk syns det er forkastelig, at de som stottet disse personene blir provosert til a oke stotten deres, og til slutt at de som ikke likte de til a begynne med bare hater de enda mer. Hvis man skal ha suksess med en propaganda-krig, ma man ha saklige argumenter og noe som ikke provoserer de i midten (sann som meg) til a ga imot pga maten de gjor det pa. Med andre ord, hvis Bondevik blir statsminister igjen, skal jeg dra ned til VG, Dagbladet, og resten av gjengen og... ja, gjore noe ufint. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Heller Bondevik enn Carl-Ivar. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 får nå se hva sv og ap koker sammen først, blir det for mye anti nato/eu/++ så kan det være greit med 4 år til med bondevik .... pris på alkohol går ned, tilgjengelig opp, gasskraft er på vei frem osv for å si det enkelt ... han er en sabla dust, men det går jo fremover Men nå er det vel større grunn til å bekymre seg for frp ... de ligger i den aller beste gullposisjonen i norsk politisk historie ... får ikke de til no knall til valget så er de bra teite Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Man må akseptere og ta høyde for at mediene ikke er objektive informasjonskilder. At Bondevik får gjennomgå av Dagbladet er jo ikke akkurat sjokkerende. Det er derimot mindre sannsynlig at Vårt Land ville sette statsministeren i dårlig lys, da hans politikk samsvarer med avisens egne meninger. Som en offentlig person må Kjell Magne Bondevik tåle ganske mye fra mediekanalen, og så får vi som er brukere av media vurdere hvorvidt vi skal vektlegge informasjonen vi leser eller ei. Personlig fant jeg ikke det "hemmelige, kristne maktnettverket" Dagbladet beskrev i magasinet på lørdag spesielt skremmende. Likevel synes jeg absolutt at folk skal få vite om Bondeviks kontakt med denne interesseorganisasjonen, da han er Norges statsminister. Hans sentrale maktposisjon i Norge, gjør det til en sak av offentlig interesse når han involverer seg i en utenlandsk organisasjon. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg stotter ikke Bondevik i det hele tatt, syns han er en idiot som aldri burde vaert var statsminister, og syns han har satt et mye mer religios preg pa dette landet enn det burde hatt. Du synes han er en idiot? Hva med de som har kalt Bush en idiot, mener å huske at du har brukt noen spaltemeter på å gi verden noen bevingede ord om hva du mener om det? Og han har satt et religiøst preg på landet? Hva med Bush i USA? Hvem stemte på han under valget? Jeg er sjokkert over deg sexion. Makan til hykleri er det lenge siden jeg har sett Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er dette innlegget seriøst ment i hele tatt? Trodde først det var skrevet for å provosere eller bare å være artig. Det at media går imot Bondevik for nå være så, disse tabloidavisene skal ALLTID hamre ned på KrF'ere, bestandig. Hvis de ikke er feilfrie så blir dette blåst opp til en fin forside i VG. Typisk. Og det er viktig å vite at Vårt Land ikke er ei partiavis for KrF, men ei avis med egne meninger. Faktisk ei mye bedre avis på flere måter, som vinkler de fleste saker fra mer enn en side og tar opp mange ting som blir glemt i nyhetene. Sultkatastrofer osv.. Dette med denne "hemmelige organisasjonen" er ikke noe å erge seg over. Tror ikke Bondevik vil lyve om denne saken. Seixon's kommentar om dette er det mest idiotiske jeg har lest: Men dette er uakseptabelt, kristelige maktpersoner skal ikke kunne mote og snakke om ting, det er fy fy skam skam. Hva i alle dager er de du snakker om??!! Nei, folk får ikke lov å diskutere ting. Det blir akkurat som å si at 2 presidenter får ikke møtes for å diskutere aktuelle saker i 2 land! Jøss, dette var bare teit og ubegrunnet å si. Tror du seriøst at de diskuterte hvordan de kan ta over verden og kristne alt sammen? Reis deg opp av sofa'n, kom deg ut i verden og se hva som foregår. Ikke alt er slik som VG, Dagbladet og TV2 vil ha det til. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe, jeg tror Seixon var litt sarkastisk der Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Heller Bondevik enn Carl-Ivar. Heller Bondevik enn Stoltenberg, eller worst case: Halvorsen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jan Simonsen er nå vel worst case :!: Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jan Simonsen er nå vel worst case :!: Jeg tok ikke med sirkusartister i mine beregninger. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jan Simonsen er nå vel worst case :!: Jan Søviknes gir han i såfall god konkurranse :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sånn er det og sånn blir det i alle land , det eneste en kan gjøre er å heve seg over dette og ta et standpunkt ut fra debatter politikerne imellom ,alle lover jo mer en de klarer å gjennomføre,men en får stemme på den som iallefall er nermest det en selv står for . Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jesusklikken i Washington har jo makt, så at Bondevik og gærningen Lars Riise deltar i denne "Jesus fra Nasaret er min ledestjerne"-klubben mener jeg har offentlig interesse, så jeg kan ærlig talt ikke se problemet med at Dagbladet tar opp denne saken. Og rent generelt så mener jeg politikerhetsing er positivt, på sikt så vil det kanskje føre til at ingen velger politiker som yrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå