Pålarn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei.. Hører at det går an å koble data og mobil sammen! Hvilken kabel trenger jeg? Har nokia 6600.. PÅL Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 du kan jo bruke denne kabelen for eksempel. Dette søket på google gir mer info om kabel og 6600.... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ut fra bildet tviler jeg på at den passer. Tror ikke du får kabel til 6600. Den mangler de "vanlige" kontaktene. Kjøp deg en Bluetooth usb adapter koster ikke rare greiene (250-300kr)og det funker bedre en kabel. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei Tommy Angelo har helt rett. Nokia 6600 har ikke mulighet for tilkobling via kabel dessverre, så det eneste alternativet du har er å bruke bluetooth eller evt IR (Gjerne innebygd på bærbare maskiner). Dette var vel en av ankepunktene i testen av 6600 ogsa, at det kanskje var litt tidlig å fjerne støtte for pop-port. Lykke til med koblingen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 men hva med den datakabelen da...? nå har ikke jeg nokia, så kjenner ikke så veldig mye til denne modellen, men hvs det er noe som heter "Nokia 6600 Data cable" så må en jo kunne bruke denne til å koble en 6600 til en maskin....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå