Vu-caN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Trenger anbefaling til router og trådløst PCI-kort. Skal bruke det i et trehus med 3 etg, og den skal stå i 2etg. Hittil hadde jeg sett meg ut denne routeren, og dette eller dette PCI-kortet. Noen som har noen meninger om det er bra eller dårlige valg? Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 For å være på den sikre siden med signal, ville jeg valgt en litt bedre modell. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal kjøpe meg nettverk snart og skal gå for dette. Er kanskje litt dyrere, men er nok verdt det! Router og dette kortet Pci kort Mvh. Kizz Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 En litt bedre modell, kosta jo dobbelt så mye. Gidder ikke loffe ut dobbel pris for noe som er litt bedre! Jeg har ikke så mye peil på routerkvaliteten, men vet at 3com er et stabilt merke. Hmm, denne modellen som jeg pekte ut i første omgang, ser ikke ut som om den kan ta a/b, men bare g ... stemmer dette? Hva er egentlig bakdelen med denne routeren? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skjønner ikke hva du mener med bakdelen...Vet bare at denne routeren er verdt pengene og at den er stabil og har gjevn fart... Tror det er riktig det du sa om a/b ja..Er det et problem i hjemmenettverk?? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sorry den siste der..Trodde du mente den routeren jeg pekte ut.. Skjønte ikke helt hva du mente i starten=).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå