FiFert Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde bestillt meg et DFI hovedkort som det var feil på hos hovedkort.no Jaja tenkte jeg og sendte det tilbake. Men så lett var det ikke. Først brukte de en uke på og hente pakken som lå på posten, og etter en måned har de ikke klart og fått testa kortet ferdig. Skal ikke være mulig, men men. Fikk en mail i går om at jeg bare kunne heve kjøpet, og da lurte jeg på om jeg får pengen tilbake jeg har brukt på frakt også. Det er jo noe som egentlig skal dekkes når man får noe defekt eller?? Er kanske kjipt når man har andre deller for 4000 tusen som man ikke får brukt. Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tror nok ikke du får pengene for frakt tilbake nei, kansje for en vei. Dette er noen hver nettshop gjør forskjellig. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lurer egentlig hva som får webshop'er til å bruke SÅ lang tid? Jeg tviler hardt på at du kommer til å handle fra dem igjen (?) Og nei, du får kun penger igjen for produktet. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde bestillt meg et DFI hovedkort som det var feil på hos hovedkort.noJaja tenkte jeg og sendte det tilbake. Men så lett var det ikke. Først brukte de en uke på og hente pakken som lå på posten, og etter en måned har de ikke klart og fått testa kortet ferdig. Skal ikke være mulig, men men. Fikk en mail i går om at jeg bare kunne heve kjøpet, og da lurte jeg på om jeg får pengen tilbake jeg har brukt på frakt også. Det er jo noe som egentlig skal dekkes når man får noe defekt eller?? Er kanske kjipt når man har andre deller for 4000 tusen som man ikke får brukt. DU har krav på å få dekke portoutgifer begge veier,de seriøse webshoppene gjør dette (men først når du har bett om det) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ved feil på et produkt har du krav på å få dekket portoutgiftene dine for å sende produktet til dem, samt de betaler portoen for å sende en ny vare tilbake til deg. For at du skal få tilbakebetalt portoen må du legge ved kopi av kvittering for betalt porto når du sender pakken for at webshoppen skal vite hvor mye de skal betale deg tilbake. (de trenger seff også et kontonummer) Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ser visst ut som at det er gått i orden nå. Fikk mail i dag fra dem med ordrebefkreftelse. Så nå får jeg meg hovedkort alikevell . Bare så merkelig at det går ann og bruke så lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå