Dobbelmoral Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 På komplett og Psdata har dem et skjermkort kalt MSI GeForce 6800 256MB DDR PCI-E PCI Express, NX6800-TD256E, Retail Som produsentes vare nr har begge sidene ført opp NX6800-TD256E som produsentens vare nr. Når jeg sjekker opp dette hos MSI har jeg denne siden http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=610&kind=2 Men er dette et GT kort? Kan dere hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
sivertxp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nei, det er ikke et GT kort. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 På komplett og Psdata har dem et skjermkort kalt MSI GeForce 6800 256MB DDR PCI-E PCI Express, NX6800-TD256E, Retail Som produsentes vare nr har begge sidene ført opp NX6800-TD256E som produsentens vare nr. Når jeg sjekker opp dette hos MSI har jeg denne siden http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=610&kind=2 Men er dette et GT kort? Kan dere hjelpe meg med dette? Kortet du fant på siden til MSI er et GT-kort, men disse GT-kortene har ikke funnet veien til butikken ennå i PCI-e, desverre! Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 aaah. Kjipern Jeg som håpa detta var en ganske god deal Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 aaah. Kjipern Jeg som håpa detta var en ganske god deal Hehe, så heldig var du ikke denne gangen. GT kortene er virkelig fine. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hehe, spurte samme spørsmål til Komplett og til Psdata. Det merkli er at komplett sa det ikke var et gt kort mens psdata sa det var et gt kort Men stoler på dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå