Gunfreak Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 på IMDB leste jeg om Rainbow six filmen som skal komme i 06. det står ikke så mye om filmen bortsett fra Directed by John Woo !!!!!!!!!!!John Woo!!!!!!!!!!!!!!!!! det er jo helt feil man til denne filmen. jeg tror at Michael Mann ville gjøre en mye bedre jobb til en film som dette. han kan lage veldig gode action sener(HEAT) men kan også lage filmer der man får mye ut av karakterne(også HEAT) hvis John Woo skal lage denne filmen tror jeg den blir veldig overflatisk og kjedelig(windtalkers) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bare den blir basert på boka, og ikke spillet så skal jeg vær glad og fornøyd jeg. Da blir det vel en innmari lang film, men det er vel verdt det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) det første spillet er jo helt etter boka nesten, leste boka etter jeg hadde spillt spillet, og ble overasket over hvor mye som var helt likt Endret 7. desember 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 På en måte så skurrer liksom bildet av duer i sakte film og gjengen med spill-dudes. Har ikke lest boka, og bare spilt spillet i LAN-modus, så jeg vet ikke helt hvor mye story det er der. Det er en film jeg ikke ser helt for meg å se. (Bortsett fra midt på natten på LAN-party, kanskje.) Kirikiri Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Nå må jeg innrømme at jeg aldri helt har fått spilt spillet da, men hvis mye av spillet stemmer med boka, så kan det være like greit å basere mesteparten av filmen på spillet for å slippe LOTR tendenser. Endret 8. desember 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå