ghost77 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei har ein subaru 1.8dl og den har ein boltsirkel på truleg 4x140mm... kor kan ein å tak i alu felger til den bilen skal tru? takk for hjelpa... Endret 7. desember 2004 av ghost77 Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nesj.. bilverksteder, dekk forhandlere... mange som selger slikt... Lenke til kommentar
moray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 http://www.eikermotorshop.no/ har en del snacks. Eller som Dan sier, mange som selger felger. Hvis de ikke har akkurat ditt ønske om boltsirker og innpress bredde etc. bestiller de bare. Alle kjedene Mekonomen, Torshov, osv. har. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 må legge til at de fleste sjapper som selger slikt, ikke nødvendig reklamerer med at de selger, spør, og de skaffer =) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Biltema selger stilige felger til en billig penge Lenke til kommentar
NickLars Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror du sliter med å finne nye felger med den boltsirkelen. Let heller hos huggern etter felger til Peugeot 505. De har samme boltsirkel, men bygger noe mer ut. Selv har jeg 505 felger på min Subaru PickUp. Disse er 14", men skulle gjerne hatt 15" for å fått tak i mud dekk for bedre fremkommelighet i skog og myr. Har trålet alt av brosjyrer og spurt hos alle forhandlere etter felger med denne boltsirkel, men det kan ikke skaffes. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror du sliter med å finne nye felger med den boltsirkelen. Let heller hos huggern etter felger til Peugeot 505. De har samme boltsirkel, men bygger noe mer ut. Selv har jeg 505 felger på min Subaru PickUp. Disse er 14", men skulle gjerne hatt 15" for å fått tak i mud dekk for bedre fremkommelighet i skog og myr. Har trålet alt av brosjyrer og spurt hos alle forhandlere etter felger med denne boltsirkel, men det kan ikke skaffes. Alt kan skaffes, bare du har penger og veit hvem du skal snakke med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå