goldenmaggie Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hei! skal kjøpe meg en ekstern cd eller dvd brenner til min bærbare maskin. men lurte på noen ting, en dvdbrenner kan den brenne vanlige cder også? for lurer på om jeg skal kjøpe cd eller dvd brenner!! hva er lurest? og så, har dere noen tips på en god brenner til en billig penge? og hva slags spesifikasjoner burde den ha? på forhånd takk for alle svar!! hilsen margrethe Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 En dvd brenner kan brenne vanlige cder også. Jeg ville gått for en dvd brenner. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...=7&g1=61&g2=278 Jeg ville valgt denne løsningen.. Icybox kabinett og en NEC 16x Dual later brenner enten sølv eller svart avhengig av hvilken box du velger.. Drit å firewire. Holder lenge med USB 2.0 NEC 3500 begynner å bli svært rimelig. Blir en svært god løsning og rimeligere finner du det ikke. En ekstern brenner koster normalt mye mer enn denne samla pakka gjør.. Og Icybox er jo lekker. Du kan også bruke Icybox til en harddisk boks om det er ønsket, men da må man såklart ta ut brenneren.. men til senere kan jo det være aktuelt. -Chief- Lenke til kommentar
goldenmaggie Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 men da må man bygge selv. er det vanskelig?? og kan det oppstå problemer?? hilsen margrethe Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det skal ikke være noe problem å bygge selv. Kan være en fordel da man kan "oppgradere" etter hvert som nye standarder kommer. Har selv bygget en slik en gang i tiden (CD-ROM i et kabinett med parallell tilkobling) og det gikk helt uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå