sverrekicksass Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tenkte aa kjoepe min far en blackberry i julegave. Han trenger aa ha kurser og saant naar han er ute aa reiser, og naa ringer han f.eks meg for aa faa dem fra internett, noe som er lite oenskelig ettersom jeg i tillegg bor i et anna land Jeg vet ikke saa mye om blackberry, bare det jeg testa hos en kompis av meg. Det virker som det er lett aa bruke, selv for en person som vet saappas lite om teknikk som min far. Det jeg lurer paa er konkrete priser og erfarne selgere/brukere som kan svare paa konkrete spoersmaal. s Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 SK65 er inne hos telebutikken. I følge dem så skal den ha blackberry. andre enheter finnes neppe i norge, da det ikke er noe støtte for det (tror jeg) Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Verken Telenor eller Netcom støtter blackberry, telenor kommer nok med dette Q4 2005. Vet ikke om Netcom har planer for dette. Siemens SK65 har blackberry, men ikke på de første telefonene som ble levert i Norge men du kan få det lagt inn oss Zodiac. Ellers så vil SK65 med blackberry fungere i Norge om du har en Engelsk opperatør som støtter det. Altså en blackberry løsing i Norge er dyrt. Lenke til kommentar
patPost Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Men kurser og sånn kan man vel finne på wap, eller med en java applet? Kjøp en p910i til han i stedet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvorfor er telenor og netcom så treige på det? akkurat samme ned nokia telefonen med 3g, så holdt de igjen mobilene slik at man ikke kunne kjøpe de før 3g ble lansert. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde ikke den siste Nokiaen med qwerty-tastatur og videokamera blackberry? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 9500 hadde ikke det nei Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva er blackberry? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 9500 hadde ikke det nei Han mener nok 9300, selv om den ikke har kamera. Sitat amobil: Sist men ikke minst har 9300 fått Blackberry-støtte. Blackberry er en mobiltjeneste som har vært tilgjengelig lenge, men som først nå får rotfeste i Europa. Sist ute med akkurat dette var Siemens SK65, som forøvrig også er en QWERTY-telefon. Denne funksjonen gjør at alt av mail, kontakter, avtaler og dokumenter er synkronisert med kontoret til enhver tid. Man slipper også å måtte hente e-post, ettersom denne vil dukke opp på skjermen akkurat som en SMS. Alt man foretar seg med 9300 vil dermed bli synkronisert med PCen på kontoret, slik at man slipper å måtte gjøre dette manuelt. Men, ettersom trådstarter bor i utlandet tenker jeg at han kanskje mener mobiler av merket Blackberry. Jeg har ingen peiling på hverken programløsningen, eller mobilmerket, men det er nå egne Blackberry mobiler. http://www.blackberry.com/blackberry7100/index.shtml Lenke til kommentar
gavin e Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vi har losningen til deg. Vi har nettopp begynnet med aa forsyne live finansiell data paa en Blackberry. Vi forsyner data fra 35 forskjellige finansmarkeder verden rundt, inkludert Oslo Bors. Hvis du onsker en demo av vaart produkt, vennligst kontakt meg og vi kan arrangere et mote. Gavin Eidsgard Aether Systems Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) 9500 hadde ikke det nei Han mener nok 9300, selv om den ikke har kamera. Eller så mener han 6822 Den koster 2495kr hos mshop Selv ville jeg ha valgt SK65, den skal jeg også ha, veldig bra telefon! Endret 15. februar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 6822/6820 har visstnok en svært begrenset BB-klient. Er kun SK65 og RIM-mobilene som har fullverdig BB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå