Leeson Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 08:33, psilocybe skrev:p75 med 24mb ram, 640+1gb hd, pro audio spectrum 16 + gravis ultrasound ace og seriell mus .. står på 24/7 med ufo:enemy unknown og xcom: terror from the deep Litt of topic men.. At du tør! X-Com Terror from the deep skremmer vettet ut av meg, fortsatt. Grafikk har ingenting med saken å gjøre. Svære firkantede piksler gjør det bare mer skremmende. Det spillet representerer mer terror enn Osama noen gang kan drømme om! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:48, Dan Hansen skrev:Hva jeg mener med "skryter om" er at enkelte har signaturer om hardware'n sin, som er dobbelt så lange som innleggene de skriver. Det er i og for seg greit nok det, men virker litt "skrytete" på meg da :smile: Helt enig. Når man skal skrive korte kommentarer er det unødvendig å ramse opp 18 linjers signatur. Visste dere at signaturen ikke nødvendigvis trenger å være med på alle poster også? -ingen signatur- Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 sitter jo på ein p2. 350mhz..... Den har eg brukt i 2/3år, den eneste eg har. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 3D marks? 3D mark vil ikke prøve å teste en gang... Sitter med et Ati Xpert Work 8mb, 128mb sdram, P3 600Mhz... Ikke værst... Men skulle gjerne fått spilt noen tøffe spill noen ganger.... :smile: joachim Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: tunefish skrev:Zitoz: Du hater skryting, men henviser til egen sossemaskin i signaturen? Den var ny... Lær deg å lese da, din voldtatte banan rasse.Jeg "protesterer" mot all denne skrytingen, med å overgå all mulig skryting som finnes. en slags protestt. Ironisk, etc etc. Jeg bestemte meg for å gjøre det da jeg så ett helt viltt system en kis hadde i signaturen, som han 99& sikkert ikke trengte. selv er jeg bare en "normal" harry fjertt som sitter å monger litt rundt på irc, litt ps. og annet snaks. På en liten Pentium maskin. Hvem har vel sagt at det må være "min" masking i "min" signatur? Lenke til kommentar
andre_aronsen Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den eneste Pc'n jeg har og har brukt ganske lenge: Hp Vectra 500 Pentium I 75 mhz 8 MB EDO-RAM 1 GB Harddisk 4x CD-ROM Soundblaster 16 2 Mb Trio Skjermkort 15' Skjerm Canon BJ-200 Svart/hvitt-Printer Windows 95 Norsk Det går som et olja lyn! Får 18000 poeng i 3dMark og spiller GTA3 på beste oppløsning uten at det hakker! Skikkelig fett! mvh André. Ps. Jeg lurte litt på om jeg skulle legge den inn i signaturen min, sånn bare for å briefe liksom... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 18:40, andre_aronsen skrev:Det går som et olja lyn! Får 18000 poeng i 3dMark og spiller GTA3 på beste oppløsning uten at det hakker! Skikkelig fett! Dette tror jeg ikke noe på! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har en Amstrad PC1512DD. Tror det er en 086 med rimelig lite ram. Den har to 5,25" diskettstasjoner og ingen harddisk. Skjermen, tastatur og mus (would you believe it?) passer kun til denne modellen. Strømmen til skjermen går fra PC'n og skjerfoten passer perfekt ned i ett lite hulrom oppe på PC'n. Bruker den en sjelden gang i blant for å spille riktig gamle spill på den. Ellers har jeg en Amiga 500 med skjerm, 20MB harddisk, 1MB Ram og ett tonn med spill pluss noe annet stæsj. En Commodore 64 med kassettspiller og diskettstasjon (som forøvrig er større enn maskinen og 10 ganger tyngre), skjerm, fast load og andre småting. En Macintosh Classic med 9" svart hvitt skjerm integrert i maskinen. En Macintosh Performa som er ganske rask (160Mhz?). Også en Nintendo 8 bit med 3 spill. I love it. NOSTALGIFREAK!!! Men maskinen jeg bruker til daglig er beskrevet under her. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Se signatur, dette er den beste PC'en jeg har, altså den jeg bruker for øyeblikket. Skal snart kjøpe ny. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har en 4.77 MHz 8088 maskin med 640 kb RAM og 20 MB harddisk stående.. booter raskt (DOS 3.0) Den er faktisk i bruk innimellom, til regnskapsføring Har også en en Sharp MZ-721 med 1 MHz Z80 prosessor, 2 kb monitor ROM og 64 kb RAM og kassettspiller til lagring. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Altså det er mange som skryter og noen som bare forteller. Men jeg tror det er endel som kjøper HW bare for å ha det beste, men da får det være opp til dem. Jeg har selv en Pentium lll 800mhz og et skjermkort på 32mb, altså ikke noe å skryte av. Selvsakt så har jeg lyst på bedre utstyr, det er jo litt stas da. Men jeg har tenkt litt, etter mine behov så trenger jeg ikke mere, så da får jeg heller oppgradere når det trengs. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Syntes det er ganske kult jeg, at folk som protesterer mot denne skrytingen, faktisk legger inn litt sånn. skryt i innleget deres. joa. f.eks. "Jeg hater skryting, fordi jeg har bare en AtholnXP 300945+ og To biliardioner megabytes DDDDr ram. Men jeg hater skryting for det" Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det er nok flere som bruker en dårlig pc enn dere tror. F. eks. sjanten, som er veldig aktiv på forumet, har vel en Pentium 133? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 22:13, Zitoz skrev:Syntes det er ganske kult jeg, at folk som protesterer mot denne skrytingen, faktisk legger inn litt sånn. skryt i innleget deres. joa. f.eks."Jeg hater skryting, fordi jeg har bare en AtholnXP 300945+ og To biliardioner megabytes DDDDr ram. Men jeg hater skryting for det" Kan de ikke bare få skryte så mye de vil da? Er vel ingen vits i å lage så mye oppstyr om dette!? Med fare for å bli hengt ut som "fjortishater", så virker det på meg som de fleste som skryter av PCen sin er i alderen 13-18 år. Da jeg var 15 år likte jeg godt å skryte :smile: Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 når man er fjortiss, så er man fjortiss. når man er eldre så er det låv å mongem henge ut og disse (iik, hater det ordet) fjortisser så mye man bare hæler. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 22:23, Zitoz skrev:når man er fjortiss, så er man fjortiss.når man er eldre så er det låv å mongem henge ut og disse (iik, hater det ordet) fjortisser så mye man bare hæler. dette forstår jeg nesten ingenting av :smile: Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: zuperMensch skrev:dette forstår jeg nesten ingenting av ok Lenke til kommentar
andgob Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 jeg har en celeron 400mhz pc med 12mb sjermkort. 256ram (er jo egentlig greit nok) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 17:39, Ti_Con_XZ skrev:Hvem Vant?????? Han som hadde så dårlig pc at han ikke engang kunne skrive innlegg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg