Dan Hansen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 ... av hardware'n sin. Men jeg lurer på; hvem har "dårligst" utstyr? Selv sitter jeg akkurat nå på en Celeron700MHz m/256MB RAM, 4MB VGA og en "preview version" av WindowsXP. Noen dårligere? Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 må pcen være i bruk......:smile: Har en gammel Packard & Bell 75 mhz stående, funker fint med win95 og office 2000 til txt behadling, men ikke noe mer;) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Er oxo lei av alle storkjeftene på dette forumet. Jeg sitter på 2*366 celeron. Så jeg slår vel deg når d gjelder bad hardware... Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:26, tunefish skrev:Er oxo lei av alle storkjeftene på dette forumet.Jeg sitter på 2*366 celeron.Så jeg slår vel deg når d gjelder bad hardware... Se min signatur. Eg har det dårligeste. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:26, tunefish skrev:Er oxo lei av alle storkjeftene på dette forumet.Jeg sitter på 2*366 celeron.Så jeg slår vel deg når d gjelder bad hardware... Se min signatur. Eg har det dårligeste. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hater skryting, er noe piss. Så deilig å være oslo fjortiss med pappa som betaler. Men når du skal ut i livet så star vi klare på gata med balltre, da kan du komme å skryte av pc'n din ja. Men, merk dere min signatur. :-) en protest mot alle rasse huene som finnes rundt her. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Den jeg sitter på nå. P2 366 med 288 mb minne og 2 mb skjermkort. Er en Thinkpad, så da teller det vel ikke :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 De fleste som sier at folk skryter av PC'ene sine, er i 99% misunnelige! Det skal liksom ikke være lov å ha en bra PC...pøh! Dette har det forresten vært poster om før, sjekk ut disse: Hvem har den dårligste pc'n? Hvem har den beste pc'n? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Zitoz: Du hater skryting, men henviser til egen sossemaskin i signaturen? Den var ny... SunChaser: Hvilken signatur??? Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:41, tunefish skrev:Zitoz: Du hater skryting, men henviser til egen sossemaskin i signaturen? Den var ny...SunChaser: Hvilken signatur??? denne. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:39, RogueFreak skrev:De fleste som sier at folk skryter av PC'ene sine, er i 99% misunnelige!Det skal liksom ikke være lov å ha en bra PC...pøh!Dette har det forresten vært poster om før, sjekk ut disse:Hvem har den dårligste pc'n?Hvem har den beste pc'n? La meg slå det fast, jeg er ikke misunnelig! Jeg har både midler og evnen til å kjøpe meg det råeste og dyreste som finnes på markedet idag, men jeg føler at jeg trenger det ikke. Ellers synes jeg det er ok at folk har "rå" pc'er, dem om det (har jo litt med hobby og interesser å gjøre), men jeg synes det kunne være moro å vite hva som finnes "i den andre enden". Hva jeg mener med "skryter om" er at enkelte har signaturer om hardware'n sin, som er dobbelt så lange som innleggene de skriver. Det er i og for seg greit nok det, men virker litt "skrytete" på meg da :smile: Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ok, sorry. Glemte at signaturen forandra seg etter eg skifta. Ble bare "root" dette =) Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har såpass dårlig maskin at jeg gidder ikke nevne hardwaren min engang. Jeg er ikke flau av det, men jeg har ikke bruk for noe større. Ikke har jeg råd til å rive i noe nytt heller, får se til neste sommer. Det jeg savner litt på HW, er innlegg hvor man virkelig går i dybden på hardwaren, og diskuterer funksjon/virkemåte/fordeler/ulemper etc. Ikke bare "flotte shiny" greiene som står under pulten og humrer. Savner noen mer dyptgående artikler om hardware på fremsiden av HW.no også. runmad Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 PC'n min holder i massevis til spill og hva annet jeg måtte finne på å bruke den til. Og det kommer den til å gjøre om et år også.(hvis ikke jeg har svidd av noe innen den tid.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 p75 med 24mb ram, 640+1gb hd, pro audio spectrum 16 + gravis ultrasound ace og seriell mus .. står på 24/7 med ufo:enemy unknown og xcom: terror from the deep :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 dere som skriver at dere har Pentium 75 og 486 osv, det er vel helt sikkert ikke de dere bruker til vanlig? tror han mente den beste pc'n som dere har som er dårlig :smile: den maskinen jeg bruker til vanlig står i signaturen. men jeg har også en pentium 133 mhz med 80 mb ram og får snart en 486 med 33mhz :smile: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den dårligste dataen som er i bruk det er vel den min søster bruker. Det er en gammel HP PC med Pentium 120MHZ. Den har Win95. Men den er noe dritt for det. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Den er ikke akkurat i bruk, men jeg tar den fram en gang i blant, bare for å børste støv av den. I give you : TIKI 100 [ Denne Melding var redigert av: WyZarD på 2002-06-02 10:22 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 01:14, Dan Hansen skrev:Alle skryter så fælt av hardware'n sin. Gjør alle det? Klart at det blir skrytt i "Hvem har den beste pc'n?", men utenom den tråden er det da veldig lite skryt. At det er mange her med supre PCer er da ganske så naturlig ettersom Hardware Norge faktisk henvender seg til hardware entusiaster. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Er enig i at det kan være litt skryting her, men hardware'en i maskina til noen kan fortelle mye om folk. Om du f.eks har med en AMD eller Intel entusiast (regn meg blandt førstnevnte). Om det er en overklokker eller ikke, gamer, kontorist eller en bortskjemt stakkar som får 2000 kr i lommepenger for å kjøpe seg godteri når han skal på kino. Jeg personlig er vel en salig blanding av spiller og overklokker - vannkjøling til sommeren ja Uansett, dette ble en avsporing. Dårlig maskin, min er ikke så dårlig. Pappa si som ikke har vært defraga på 22 år eller noe sånt består av: AMD k6-2 450, 128 MB SD-RAM PC100, AOpen ax(et eller annet), 3dfx Banshee :smile:, soundsucker 128, og sist, men ikke minst 4 GB fujitsu HD, Windows 98! KoffertPC'en min er: K6-2 500@560, TNT2 ultra (shitty?), 60 GB WD, 128MB pc 133, jalla lydkort fra Clas Ohlson til 98 kr, avkappa tastatur (var litt for lant), RealMagic MPEG-2 kort og Trackball :grin: Sikkert ikke de dårligste PC'ene omkring, men den første fortjener 1 premie, klarer knapt å starte opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg