ponke Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Microsoft fortsetter satsingen på Tablet PC-er Salget av Tablet PC-er er kanskje ikke all verden, men Microsoft har ikke gitt opp Windows XP Tablet PC Edition for det. Her i Norge er Tablet PC-salget spesielt lavt, men det er jo ikke så rart når noe så fundamentalt som håndskriftsgjenkjenning på norsk mangler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Venter på min Toshiba M200 no, skal ikkje vere windows på den lenge då men, bort med mølet inn med suse. Drømme pcen asso Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Venter på min Toshiba M200 no, skal ikkje vere windows på den lenge då men, bort med mølet inn med suse. Drømme pcen asso Regner med at du da har husket på å skaffe deg en ekstern optisk stasjon, den har ingen integrert. Mvh ponke Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hekje råd til det, bruka overgang til 3,5" i stasjonær eller en anna bærbar for å legge inn linux, ellers bruka ej egentlig aldri cd/dvd rom, alt ligge på nettet alikavel. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hekje råd til det, bruka overgang til 3,5" i stasjonær eller en anna bærbar for å legge inn linux, ellers bruka ej egentlig aldri cd/dvd rom, alt ligge på nettet alikavel. Har jeg forstått det riktig...? Du kjøper en maskin til 17058 NOK (eller mer, det var det billigste jeg fant den til ny i alle fall), og gidder ikke bruke 500 kroner på ekstern optisk stasjon fordi DET blir for dyrt totalt sett? Ikke at jeg skal tvinge deg til det eller noe, fant det bare litt stusselig rent logisk sett... Forøvrig fungerer vel ikke 3,5" overgang så VELDIG bra med den harddisken du har i den bærbare, da ting gjerne skal installeres på den CPU/HK/Minne-plattformen den skal brukes på... Eller har du funnet frem noen røverknep mtp det (vet om noen selv, men orker vanligvis ikke pese med det)? Mvh ponke Lenke til kommentar
manjana Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 bort med mølet inn med suse. Opplys meg, har suse noen tablet funksjoner? Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg synes Tablet PC virker steike tøft, Håper konseptet blir utviklet videre. Lenke til kommentar
saarfot Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvordan kjenner den igjen ÆØÅ. Erfaringer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Windows xp tablet edition kjenner vel ikke igjen æøå enda så vidt jeg vet (Skrevet med penna altså). Finnes jo tross alt ikke i norsk versjon enda... Vurderer selv litt å kjøpe en ultraportabel tablet pc (jada, vet at tableter uansett er store, men tenker altså på en 12,1 tommer), enten en Toshiba eller Fujitsu-Siemens. Blir enten det eller venting på en evt. oppfølger til PB G4, som kan komme på den årlige Apple messa i Los Angeles om 2 uker... (Det er lov til å drømme ) Endret 26. desember 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå