nuddi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Jeg har en SGH-E330 og klarer ikke lage smileys i tekstmeldinger!! Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du kan jo F.eks bare skrive: :) :(;) :D :P Endret 7. desember 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Jeg har en SGH-E330 og klarer ikke lage smileys i tekstmeldinger!! Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Mener du noe lignende de i Sony Ericssons telefoner? Er da bare å bruke de som *Dragon* nevner, de fleste forstår det Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er innlagd smillies og noe andre slags bilder man kan sette inn i meldinger på Samsung mobiler(hvertfall e700).. Tror ikke man kan sende meldinger hvor de smily'ne er med til andre enn samsung mobiler da.. Husker ikke hvori meny'n dissa smilyne er jeg men. mens du skriver medling gå inn på valg og så finner du det sikkert.. Ellers liker jeg og bruke de klasiske.. har for tiden 3310 så hva annet kan jeg velge i kanskje..hehe.. =) =D =P : ) ; ) : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå