Demogorgon Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvor mye må man ut med for å kjøpe en slik en? 7997010[/snapback] ralley'ne er ikke allmenkost, og dermed er prisen av et annet kaliber en andre MK2'ere, tar vel ikke fryktelig feil om jeg sier rundt 60k for et ok eksemplar? post nr. nummer 2000 Endret 25. februar 2007 av Demogorgon Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Får bulk i buksa av de bildene der! Nice! Skikkelig forelska i de felgene, lakken var ikkje annet enn lekkert! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Flott bil som flytter på seg Det står respekt av den lakkjobben der mr. Nå er ikke jeg noe fan av Golf, men dette var litt rått Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 DEN PENESTE LAKKEN JOBBEN jeg noen gang har sett på en golf! nice godt jobba der altså, vil ikke lakke bilen min og? fine felger og! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) hmm, jeg ble litt overaska over at felgene ikke fylte hjulbuene bedre? 17x9 hadde vært perfekt, men da spørs det vel om biltrangsynet komer å tar deg? btw: ikke missforstå: dette blei meget, meget pent. Endret 1. mars 2007 av Demogorgon Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 takk takk Er justerbart på den, så jeg lurer litt på om jeg skal justere den ned litt. Ble jo valset og da jeg lakkerte den, så innskjermene mangler 2-3 fester. kunne nesten bare fjernet dem Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Årets bump, jeg vet, men så at eieren holdt til i Sandnes. Ruller bilen der enda? Bor på Sandnes, men har ikke sett den. Ufattelig fet bil i hvert fall! Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 bump nr 2. 1. A59 var vel "prosjekt" kallenavnet på den Golf 3 rallybreddede prototypen? Er iallefall en slik bil som er solgt ut privat, var vel 2-3 biler som ble laget. 2. Mener å ha lest at 3 stk G60LE ble levert som 3 dørs, da typisk til "inhouse" kunder som prosjektsjefen til G60 syncro/rallye etc. 3. Westmoreland fronten er IKKE 4 kvadratiske lykter, men 2. Jeg har importert en slik front fra USA og satt på min. Vet det finnes en med 4 lykter og, fra Hofele eller noe slikt ettermarkedsfirma, DEN er grisestygg, Westyfronten er retro. Og den MEST spesielle Golf 2en må da være Zonker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå