hølands_gutt Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 film litt med sladding osv,a! vil se hva denne golfen er god for! Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 sladding ? e en golf dette her :!: isje någe japan manta. men her e et lide film klipp til. skru opp lyden http://video.google.com/videoplay?docid=3031901630746329742 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 deilig, bare litt fetere luftfilter nå skal du se, få en litt mer følelsen av turboen. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 testet her om dagen bilen me en g-tech pro måler, er en noe high tech liten duppeditt me denne kan du måle så si alt så er å måle på en bil ,nesten. fikk 168hk på hjulene er ca rett over 200 i motoren det. og 250nm på hjula,som er ca 300nm i motoren.dette er bare på første test, bilen skal inn å bli mappet og jussert 110%,er litt små fjusk nå.kun grov justert 0-120 MPH på 21.03 sek 1/4 mil på 15.34sek og en slutt fart på 159.12 KMT Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hmm hørtes gøy ut. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Grr, ralleyraider: Skriv enten bokmål eller nynorsk! Dialekt er bannlyst på forumet Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) å fytti grisen så råfeit g3! 6786533[/snapback] Det er en Golf 2 da 6787344[/snapback] lol, det har nok vært en mod på postganking her, var litt snakk om prototypa av G3 ralley.. Oysfaerg, du kødder ikke sant? i og med at det kommer fra en mod.. hvordan folk skriver burde stregt tatt ikke være noe problem så lenge det er forståelig. og det er ikke noe problem her.. Ralleyraider, vi må få ei fil med litt bedre kvalitet ^^ morro at bilen står på sine egne 4 igjen Endret 17. september 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 da var bilen i lufta igjen, wastegaten min ga opp her en dag, plustseligt var den på 1.5 i ladetrykk, var litt mye det. men tanke på map sensoren ikke liker mer en bar. Fikk bestillt ny fra KRB trading. super service btw. men nå modde det brakketet til den først. Bestillt meg felger og boostcontroller , gleder meg.hehe Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 bilder, alltid mer bilder >_< Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 bilder kommer snart. Snakket me sstuning i dag.han hadde funnet X-flow 8v topp til meg. . Tenker litt på og bygge om min til X-flow, Fikk en stor pakke med deler fra usa her i sist uke, turbotimer og boost kontroller å masse masse annet snacks. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Bilen er på veien igjen, har tatt meg godt tid. Har hatt en bil uten om bruker så har ikke hastet med å få den på veien. har montert boostcontrolleren ,felgene har ikke kommet ennda,tok vist litt tid fra japan :!: nå står det på noen felger som jeg fikk låne fra en kompis er ikke noe fine ,men de fynker. skal ut senere og ta noen bilder,kansje en liten film og legger ved et bildet av vinterbilen min Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 lol litt senka må jeg si. men hva slags motorvolum osv? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 hehe, fekk et justerbart senkesett billigt, er helt på bunn er mye lavere me sommerdekka. skal ta bildet av det. det er en... ikke le nå, off flaut dette. 1.6 automat. skulle bare ha en billlig bil for vinteren, sist helg tok jeg den med meg ner på jobb og ga den den raskeste hellakkeringen eg har tatt ever,hehe, 2.5 time så var den matt grønn Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 haha, så deilig bil! >_< Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 her er vinter bilen me stagmag 7x13, var rett over en god tommel mellom bunnpannen på automatgirkassen og bakken. men back to rallye. fikk montert air/fuel måler i bilen nå, den får vertfall nok bensin , skrudde opp ladetrykket til 1.3. bilen flytter på seg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 damn, ratlook über alles! 1.3bar? svarte, hva slags effekt ligger du på nå tror du? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 uber alles. på 1.1 hadde jeg ca 170 hk på hjulene.så litt mer nå,hehe. Skal teste me g-tech måleren senere . vil tippe en ca 180 på hjula,syncro drivverket tar livet av alt for mangen hk Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Konge vinterbil hvertfall.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 lol kongebil - golft altså er ikke mulig å få kulere bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå