Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min vw golf rallye g60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, veier en del mer.Mener og huske min veiet 1260 me full tank og meg inni,nå er ikke jeg verden største kar så :p

Mesteparten av den extra vekten ligger i 4x4 drivverket, vet ikke hvor mangen kilo det veier ,men er litt. så er det en del mar sveiser på rallyen, er avstivet alle vinkeler org fra vw motorsport.

Hehe, men med mer gamp så er det :thumbup:

Lenke til kommentar
Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta?

6727393[/snapback]

den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design

Lenke til kommentar
Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta?

6727393[/snapback]

den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design

6728060[/snapback]

Roger..

Har bare sett flere Golfer med front fra Jetta, for å få firkant-lykter.. Alle "vanlige" golfer ble vel levert med runde?

Lenke til kommentar

tja det ble vel levert noen med såkalt "westmoreland" front (veldi usikker på om det er det riktige navnet) med dobble firkantlykter..... men de aller fleste mk2er ble levert med enkle eller dobble runde lykter

sorry for O.T

Endret av exs
Lenke til kommentar

hehe, har brugt en en halv års lønn nå, me kjøp av bilen og da :whistle:

koste å vær kar,hehe.

fikk den nye grillen min og i dag, fikk det utrolig raskt fra norsk bildelesenter. Skal opp og ta et par bilder av bilen i mårå. Var nede på jobben og lakkerta intercooler rørene og, sorte me noen anonyme lilla flake/pearls i, ble litt tøfft faktisk.

Mere bilder kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...