tbend Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dette er rått! Skal følge med på dette Hvor mye power vil du ta ut av motoren? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 fikk jeg gjort litt i dag og, skulle montere den nye bensinpompa men manglet en nipel så ble ikke noe av det. byggd ferdig eksosen. bare til og montere nå . er ikke så lenge igjen nå. fikk tatt et par bilder og av div. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 jeg synes det er rart at den er såpass tung!? 1250kg? da blir noe poenget med liten bil borte.. golfen som står på gårdplassen her ute veier vel nærmere 880kg nå tenker jeg ^^ må bare puffe litt mer gamp så blir den bra => Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 ja, veier en del mer.Mener og huske min veiet 1260 me full tank og meg inni,nå er ikke jeg verden største kar så Mesteparten av den extra vekten ligger i 4x4 drivverket, vet ikke hvor mangen kilo det veier ,men er litt. så er det en del mar sveiser på rallyen, er avstivet alle vinkeler org fra vw motorsport. Hehe, men med mer gamp så er det Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 fikk tlf fra sstuning i dag. chipen ble laget i dag. SNStuning usa fikk oppdraget om og programere den, så innen et par dager har jeg den, snart opp start, håper den starter og går i løp av helgen Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta? Lenke til kommentar
exs Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta? 6727393[/snapback] den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Steike! Den der er rå Dette må jeg følge med på! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 joa, mer gamp så går det bra men tror nesten jeg foretrekker lav vekt, lav gamp taktikken med forsikringen og de prisene vi har ellers her i nord Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kommer rallye originalt med den fronten, eller har du bytta fra en Jetta? 6727393[/snapback] den kommer orginalt med den fronten og den har ingenting med jettafront og gjøre... jettafronten har en helt annen design 6728060[/snapback] Roger.. Har bare sett flere Golfer med front fra Jetta, for å få firkant-lykter.. Alle "vanlige" golfer ble vel levert med runde? Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) tja det ble vel levert noen med såkalt "westmoreland" front (veldi usikker på om det er det riktige navnet) med dobble firkantlykter..... men de aller fleste mk2er ble levert med enkle eller dobble runde lykter sorry for O.T Endret 24. august 2006 av exs Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 an leve!!!! hehe. fikk start på an i dag. bare og modde noen små ting til nå. kommer film og bilder snart. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 filmklipp av første oppstart. eksosbandasjen ga fra seg litt røyk da den ble varm for første gang, er ikke noe farligt. helt vill lyd i den, ohh gleder meg te og kjøre me den. har ikke fått chipen enda så, starta den på org, kan ikke kjøre noe på den. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 skulle fått chipen i går, hadde store planer om og kjøre me den i helgå, men nei . gikk ikke helt etter plannen det. klør som f..... etter å få kjørt litt . ser ut som jeg må vente til etter helgen. Trist Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjedelig at du ikke har fått chippen, men det er jo moro når det starter. Kikket på videoen din, du burde vel flytte luftfilteret lenger fram i motorrommet og avskjerme det. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 å fytti grisen så råfeit g3! det er slik den burde vært. misunner deg de pengene du tydligvis har til en turbokonvertering ralleyraider. hadde gjort seg med en 8vT i gti'n min og. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 hehe, har brugt en en halv års lønn nå, me kjøp av bilen og da koste å vær kar,hehe. fikk den nye grillen min og i dag, fikk det utrolig raskt fra norsk bildelesenter. Skal opp og ta et par bilder av bilen i mårå. Var nede på jobben og lakkerta intercooler rørene og, sorte me noen anonyme lilla flake/pearls i, ble litt tøfft faktisk. Mere bilder kommer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 å fytti grisen så råfeit g3! 6786533[/snapback] Det er en Golf 2 da Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 her er et par bilder til di nysjerrige fikk nettopp tlf om at chipen var ferdig programret, skal ut og hente den nå snart. blir nok en ny film i kveld,vis alt går etter plannen Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 då var skiltå henta, herligt og kjøra golf igjen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå