TKV Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Det var en pen bil det der.. Det eneste lille minuset for min del er frontlyktene. De synes ikke jeg er så veldig fine. Men det er bare min mening. Dette ville kanskje jeg gjort.. Endret 22. april 2006 av TKV Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 TKV: Det der var bare stygt.. :s rallyeraider: Gratulerer med fin bil! Hvordan turbo er det? T4? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 du har jo drept bilen min jo off. rallye fronten er jo den fineste av den alle. Det er en T3 super60.ar42. god for ca 350hk, men kommer nok til og havne på en ca 220hk. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 OK da.. Når jeg tenker meg om var det egentlig ganske stygt... Jeg har et gammelt par som nabo med sånne frontlykter så jeg fikk litt asosiasjoner til gamle folk. Den lista som kompisen din hadde på gjorde bilen litt tøffere. Vurdert det? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Er sikkert jetta fronten du sikter til men. ja,jeg skal ha en slik list jeg og, det og ny grill uten vw merke i.men tar ikke det før jeg dra med bilen ned på jobb for å lakke den hele bilen. Får ikke skrud noe mer nå på en stund, hovedstrømkabelen fra lokalet og ned til huseieren er der brudd på. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Søt bil du har. Håper du ikke gjør noe mer enn utseendemessig enn å sette på felger. Øyelukk er jo så utrolig oppbrukt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Søt bil du har. Håper du ikke gjør noe mer enn utseendemessig enn å sette på felger. Øyelukk er jo så utrolig oppbrukt.. 6015695[/snapback] Øyelokk er jo ikke akkurat for å få bilen mindre standard da. Heller for at bilen skal få et mer aggresivt utseende og enda lavere profil. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Aggresivt utseende? Heller billig, påklistra jalla-mekk spør du meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ja det får være opp til deg. Lenke til kommentar
ble Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tar opp igjen tråden.. Må si Golf Rallye er noe av det feteste VW har laget, og den grønfargen er 100%. Går faktisk og lurer litt på å kjøpe meg en. Har hørt at G-laderen krever en del vedlikehold. Hvordan er det så med turbo-konvertering? Går det greit å få dette godkjent? Hvordan gikk det med turbo-prosjektet ditt rallyeraider? Andre svakheter ved disse bilene? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 ja, er enig me deg der, rallye er rått. Ja, G laderen er det svakeste punktet på de bilene,men tar du og viser litt respekt og tar litt hensyn så holder den lenge. liker ikke og bli gitt full gass når oljen er kald, dreper laderen ganske fort. har og en del og si hvordan laderen ble innkjørt etter sist overhaling å hvem som gjore jobbem, er mangen skrurker i dette faget. og hvor stort ladehjul man kjører med ikke minst, me et orginalt hjul er overhalingen ved 100K km, med et 65mm foreks er du nede i 50-60K km. bør helst bytte olje hver 8K km og. jo turbo er tingen,hehe, eneste problemet er plassen. ser på min nå etter litt prøvemontering , det er trangt ja, skulle heler hatt en 16v topp . evt en 8v X-flow. innsug og utblås på hver sin side. Tatt ut min motor nå. bestillt meg nye clutch. fant ut jeg måtte ha en som tåler litt bank. Andre svake punkert ja, hmm, absèn kan være litt vrang på noen, og bremser bak. rust bak nede me tanken. drivverket. se etter lekasjer og høre etter ulyder. skal tåle en del dette drivverket, men er det kjørt en del så blir det svakere med tiden. Synkroniseringen på girkassen, . men er vel verdt pengene, er utrolig goe og kjøre og. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Rallye er rått ja, ingen tvil om det Men 3`er Rallye er råere Endret 6. juni 2006 av kremt Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Rallye er rått ja, ingen tvil om det Men 3`er Rallye er råere 6253531[/snapback] ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3 (med unntak av kit car da... men ikke org) Endret 7. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3(med unntak av kit car da... men ikke org) 6257938[/snapback] Det har det faktisk, men ikke mange nei Var vel snakk om et titalls stykker, men vet ikke om noen av de noengang fikk skilter på seg. Det var en 2.0 16V med turbo og 275 hk originalt, motorkode A59, 275 hk v/ 6000 rpm, 367 nm v/ 3500 rpm, 1999 ccm, 98 oktan. Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3(med unntak av kit car da... men ikke org) 6257938[/snapback] Det har det faktisk, men ikke mange nei Var vel snakk om et titalls stykker, men vet ikke om noen av de noengang fikk skilter på seg. Det var en 2.0 16V med turbo og 275 hk originalt, motorkode A59, 275 hk v/ 6000 rpm, 367 nm v/ 3500 rpm, 1999 ccm, 98 oktan. 6261248[/snapback] jaha?? har du et bilde eller en link? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html#motor Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det en rallye-versjon? Ser bare en VR6 og motorinformasjon.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Se på A59-motoren, den som ble satt i noen Golfer, men var jo bare en prototyp da Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.vwcorner.de/limitedvws/golf316v.htm fant någe her, har aldri hørt om den før. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fy steike den var rå! *Ønske seg G3 Rallye frontfanger og takspoiler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå