Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min vw golf rallye g60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK da.. Når jeg tenker meg om var det egentlig ganske stygt... Jeg har et gammelt par som nabo med sånne frontlykter så jeg fikk litt asosiasjoner til gamle folk. Den lista som kompisen din hadde på gjorde bilen litt tøffere. Vurdert det?

Lenke til kommentar

Er sikkert jetta fronten du sikter til men.

ja,jeg skal ha en slik list jeg og, det og ny grill uten vw merke i.men tar ikke det før jeg dra med bilen ned på jobb for å lakke den hele bilen.

Får ikke skrud noe mer nå på en stund, hovedstrømkabelen fra lokalet og ned til huseieren er der brudd på.

Lenke til kommentar
Søt bil du har. Håper du ikke gjør noe mer enn utseendemessig enn å sette på felger. Øyelukk er jo så utrolig oppbrukt..

6015695[/snapback]

Øyelokk er jo ikke akkurat for å få bilen mindre standard da. Heller for at bilen skal få et mer aggresivt utseende og enda lavere profil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tar opp igjen tråden..

 

Må si Golf Rallye er noe av det feteste VW har laget, og den grønfargen er 100%. Går faktisk og lurer litt på å kjøpe meg en. Har hørt at G-laderen krever en del vedlikehold. Hvordan er det så med turbo-konvertering? Går det greit å få dette godkjent? Hvordan gikk det med turbo-prosjektet ditt rallyeraider?

 

Andre svakheter ved disse bilene?

Lenke til kommentar

ja, er enig me deg der, rallye er rått.

Ja, G laderen er det svakeste punktet på de bilene,men tar du og viser litt respekt og tar litt hensyn så holder den lenge. liker ikke og bli gitt full gass når oljen er kald, dreper laderen ganske fort. har og en del og si hvordan laderen ble innkjørt etter sist overhaling å hvem som gjore jobbem, er mangen skrurker i dette faget. og hvor stort ladehjul man kjører med ikke minst, me et orginalt hjul er overhalingen ved 100K km, med et 65mm foreks er du nede i 50-60K km. bør helst bytte olje hver 8K km og.

jo turbo er tingen,hehe, eneste problemet er plassen. ser på min nå etter litt prøvemontering , det er trangt ja, skulle heler hatt en 16v topp . evt en 8v X-flow. innsug og utblås på hver sin side.

Tatt ut min motor nå. bestillt meg nye clutch. fant ut jeg måtte ha en som tåler litt bank.

Andre svake punkert ja, hmm, absèn kan være litt vrang på noen, og bremser bak. rust bak nede me tanken. drivverket. se etter lekasjer og høre etter ulyder. skal tåle en del dette drivverket, men er det kjørt en del så blir det svakere med tiden. Synkroniseringen på girkassen, . men er vel verdt pengene, er utrolig goe og kjøre og.

Lenke til kommentar
Rallye er rått ja, ingen tvil om det :D

 

Men 3`er Rallye er råere :)

6253531[/snapback]

 

ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3

(med unntak av kit car da... men ikke org)

Endret av exs
Lenke til kommentar
ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3

(med unntak av kit car da... men ikke org)

6257938[/snapback]

Det har det faktisk, men ikke mange nei :)

Var vel snakk om et titalls stykker, men vet ikke om noen av de noengang fikk skilter på seg.

Det var en 2.0 16V med turbo og 275 hk originalt, motorkode A59, 275 hk v/ 6000 rpm, 367 nm v/ 3500 rpm, 1999 ccm, 98 oktan.

Lenke til kommentar
ikke for og skuffe deg men det har aldri blitt lagd noen rallye utgave av golf3

(med unntak av kit car da... men ikke org)

6257938[/snapback]

Det har det faktisk, men ikke mange nei :)

Var vel snakk om et titalls stykker, men vet ikke om noen av de noengang fikk skilter på seg.

Det var en 2.0 16V med turbo og 275 hk originalt, motorkode A59, 275 hk v/ 6000 rpm, 367 nm v/ 3500 rpm, 1999 ccm, 98 oktan.

6261248[/snapback]

 

jaha?? har du et bilde eller en link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...