Sledge Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 For å vinne bilrace i Portland trenger du en rask bil. Det ligger en bilsjappe ikke så langt fra der 8ball bor. Kjør inn i bilsjappa og der finner du en blå sports bil.... gud løkk! Sledge Lenke til kommentar
Rawkus Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 på bilracet burde du kjøre "patriot" Den er tung og dermed blir den nesten ikke påvirket av at de andre bilene krasjer i deg. Den er rask også Lenke til kommentar
mhsalang Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Joda Dodoen er festlig den. Har selv greit å fly fra flystripa til by nr. 2, men der ville den ikke mer :/ Lenke til kommentar
Protector Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du kan fly overalt med dodoen.. er ikke vanskelig i det hele tatt.. hadde jeg hatt skjermkort me video inn sku jeg lagt ut en fet video som jeg har, der jeg kjører overalt i byen og mellom hus og under bruer ... kræsja til slutt inni stadion og kom meg ikke ut igjen.. lame Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Du MÅ ikke klare Street Racing i bydel 1 for å komme videre... (måtte i værtfall ikke jeg... ) Hvordan kommer man seg inn i stadion med bil? Har prøvd å hoppe over den døra, men klarer det ikke... Flyrekord: 5 sekunder Lenke til kommentar
Murder 2k Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Er det noen som har kommet til 2 øy på gta 3? Jeg er det men jeg finner ikke noe fly som jeg kan styrte ned i FBI hovedkvarteret vet noen hvor det er? Og vis jeg finner det flyet og styrter det i FBI dør jeg ikke da? jeg må jo komme meg vekk!! Håper noen her kan svare på dette! Lenke til kommentar
Protector Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 åffer skal du fly et fly inn i fbi hq da?? har jo ingen hensikt det! nei.. er mye mer moro og fly vilt rundt andre plasser..!! og når jeg datt nerri stadion og ikke kom ut att varre med fly jeg kom nerri der.. var ikke stor nok plass til å komma meg ut igjen! Liberty city cocks heter forballaget visst! står cocks på tribunen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå