Anterialis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hver gang jeg starter opp mappene mine (feks "min datamaskin") så kommer denne "boksen" opp på venstre side (se fig. over). Da må jeg krysse ut denne hver gang, fordi jeg vil ikke ha den der. Hvordan kan jeg få denne boksen bort for "alltid", slik at jeg ikke behøver å krysse den ut hele tia. Vil ikke ha den der! Noen ganger er den der liksom, mens andre ganger er den ikke der. Det burde da være en innstiling ett eller annet sted... Forslag? På forhånd takk EDIT: Hvorfor i all verden må det være tre ord i emnet? Endret 7. desember 2004 av w3p Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kryss ut mappestrukturen som vanlig. I det vinduet velger du Verktøy - Mappealternativer - Vis - Fjern hukket foran «Husk visningsinnstillingene for hver enkelt mappe». - Velg Bruk på alle. Det skulle vel være det hele. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Kommer litt an på hva slags snarvei du bruker.. Altså dersom du dobbelklikker på Min datamaskin, så vil ikke den mappevisningen være der, men dersom du bruker Windows Utforsker snarveien (Win+E f.eks.) så vil den visest. Du kan tvinge Windows til å ikke bruke den mappevinsingen i det hele tatt ved å fjerne den og velge Verktøy -> mappealternativer -> Vis og der velger du "bruk på alle mapper". Men grunnen til at instillingen "forsvinner" er at Windows som standard husker instillingene for 400 mapper av gangen. Du kan endre dette med en registerendring: Link: http://tweakxp.com/tweak1922.aspx EDIT: JohnRrichard kom meg i forskjøpet Og en ting til: Grunnen til at det skal være 3 ord i emnefeltet er fordi emnet skal ha en god beskrivelse, til det så er 3 ord et minimum. Endret 7. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 EDIT: Hvorfor i all verden må det være tre ord i emnet? Fordi du skal lage en emnetittel som beskriver innholdet av tråden. Det gjør ikke denne tittelen, og orddeling + den fine lille pilen din hjelper ikke nevneverdig. Det blir et brudd på tre-ords-regelen i tillegg, og da jeg antar du er godt kjent med retningslinjene, vet du at det resulterer i en stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg